Myydään akvariotarvikkeet edullisesti
3
524
Vastaukset
- ostan akvaarion mut kamoja vielä ei ole
monella lähtee akvaario tavarat? mistä paikkakunnasta?
- akva fani
hei! olen kiinnostunut akvaariosta mutta ne maksavat aivan liikaa! joten olen katsonut käytettynä akvaarioita niitä kyllä löytyy mutta ne ovat kerenneet myydä jo akvaariot joten muuten sieltä löytyy usein sellaisia akvaarioita joissa ei tule mukaan tavarat ja niitten osto erikseen jostain liikkeestä vievät paljon rahaa joten tämä paketti olisi minun mieleinen ja pystyisimme sitten sen jälkeen ostamaanhalvalla akvaarion
johon ei tietenkään tule tavaroita . - no jo on hulluu!!! T: jubbel pekka !! (:):
miksi et vastaa kun sulta kysytään olis kohtelijasta kun on lähettäny jonku kommentin nii kannattais kattoo et onko joku vastannu ja jos on nii vastaa!!!! tuo on iha noloa ja hullua!! tai älä sit lähettele niitä viestejä!!! haloo!!! kyl sä kai joskus vastaat?!!???!!!hohhoiaa...!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229