Heipä vaan kaikille
Olen nelikymppinen nainen. Kaikin puolin "normaali", olettaisin. Käteeni ilmestyi pari vaaleata laikkua, lääkäri arveli savipuoleksi. Samoihin aikoihin huomasin suihkussa, että hiuksia irtoili poikkeuksellisen paljon. Niinhän niitä nyt irtoilee ja vauhdilla. Pesun jälkeen harjaan ja kun takahiuksista muutaman kerran vetää, saa saaliiksi monta kymmentä kappaletta. Hiukset lähtee juuresta, eivät siis katkeile jne. Päänahassa en ole huomannut ihottumaa tms. Kutinaa ei ole. Onko jollain tietoa, voisiko savipuoli ja hiustenlähtö liittyä toisiinsa. Kiitos.
hiustenlähtö/savipuoli
4
1078
Vastaukset
- eikö otettu
näytettä?
Kävitkö ihotautilääkärillä?
Eivät liity yhteen.- nitzoral
Kyllä savipuoli aiheuttaa hiustenlähtöä. Hoitona pesu Nitzoral shampoolla, jonka
annetaan vaikutaa iholla n 10 min. Sillä käsitellään siis koko kroppa ja päänahka
5:nä peräkkäisenä päivänä ja sen jälkeen ylläpitohoitona noin kerran kuukaudessa. - sanoi ...
nitzoral kirjoitti:
Kyllä savipuoli aiheuttaa hiustenlähtöä. Hoitona pesu Nitzoral shampoolla, jonka
annetaan vaikutaa iholla n 10 min. Sillä käsitellään siis koko kroppa ja päänahka
5:nä peräkkäisenä päivänä ja sen jälkeen ylläpitohoitona noin kerran kuukaudessa.etteivät liity yhteen, ellei sitä savipuolta sitten ole siellä päänahassakin, minulla ei ollut kuin rinnassa ja samaan aikaan hiusten lähtö, viimeksi mainitun syyksi löytyikin sitten kilpirauhasen vajaatoiminta.
- Anonyymi
Itsellä myös hiusten lähtö ja savipuoli ilmeni samoihin aikoihin.
Kilppari, varastorauta ja muut arvot olivat kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319