Pumppu näkyy tihkuttavan öljyä, mistä sitä saa lisättyä/tarkastettua? Olen kuullut sen tulevan kuntoon tiivisteen vaihdolla merkkiliikkeessä, vajaalla kuudella kympillä? Kannattaako, kokemuksia?
Brittieemelin ohjaustehostimen pumpun vuotaminen
3
616
Vastaukset
- asennossa
että rahanmenoa tiedossa, remppa maksaa siinä tonnin säästellä ei kannata.
- merkkiliikkeet
ohjaustehostimen rempoilla. Öljyvuoto on usein kylmävaurio, eli stefa jäätyy akseliin kiinni ja käyntiin pyöräytettäessä terävä kulma jää akselin mukaan pyörimään ja öljyt valuu sitä kautta ulos. Tojotalla vaihtavat uuden pumpun vaikka stefan vaihto riittäisi. Itse stefa maksaa 4 euroa Tojotalla jos nyt suostuvat myymään :) Itse pitäisi stefa vaihtaa kun öljyä menee noin 2 litraa/ 100 km. Muuten ei vikoja kyllä ole ollut että hyvä peli hyvä peli. Ja -94 brittieemeli itseltä löytyy joo.
- tojotalåårdin paluu
upposi 1300 ekuu karinan ohjauksen öljyvuotojen korjaukseen. mitään muuta tosin ei vm95 karsinassa ole sit korjattukaan, annettakoon toi ainoa (jo 10 vuotta sitte ostettaessa pelätty) vika anteeksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269