Onko kellään ollut samanlailla että Vaaka miehet ovat koko elämän vetänyt puoleensa?
Sain tietää tässä myöhemmin että pienenä rakastuin poikaan tulisesti joka oli Vaaka. sitten rakastuin toiseen mieheen jonka nyt jälkeenpäin olen huomannut olevan vaaka. Nykyinen poikaystäväni on myös Vaaka!!
Mistä mahtaa johtua?Onko härillä ja vaaka miehillä jotain erityistä yhteyttä?
Ihmettelen tässä vaan itse että mikä ihme on kun kaikki miehet kehen on tullut rakastuttua on ollut Vaakoja:)
Sen olen kyllä huomannut että vaaka miehillä on sellanen pieni hymynkaare usein huulillaan joka viehättää:))
vaaka miehet vetävät puoleensa
5
686
Vastaukset
- ........
Aika aikuistua. Horoskooppimerkeillä on yhtä paljon merkitystä kuin sammakonreisillä ja vuohen sisäelimillä.
- neitsyt:::m
Molemmat on eläinradan sohvaperunoita ja sopivat hyvin samalle sohvalle. Härkä saa vaa'an liikkeelle järjestämällä sohvalta käsin pientä riidanpoikasta jota se sitten alkaa sovittelemaan. Melko rikasta elämää on tiedossa!
- vaaka,,
enkä todellakaan mikään sohvaperuna!:)
- neitsyt:::m
vaaka,, kirjoitti:
enkä todellakaan mikään sohvaperuna!:)
otetaas sitten uusiksi. Molemmillahan on venus hallitsevana planeettana, mutta eri merkityksessä. Vaaka on sellainen kaunosielu, joka osaa nauttia elämästä tässä hetkessä. Härkä taas osaa nuttia rahoistaan ja mammonastaan.
- on jalat
neitsyt:::m kirjoitti:
otetaas sitten uusiksi. Molemmillahan on venus hallitsevana planeettana, mutta eri merkityksessä. Vaaka on sellainen kaunosielu, joka osaa nauttia elämästä tässä hetkessä. Härkä taas osaa nuttia rahoistaan ja mammonastaan.
maanpinnalla oleva materialisti.... Vaaka taas ilmanmerkki.... Molempia merkkejä yhdistää hallitseva planeetta venus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239