Hei
Löytyykö täältä ketään muita nuoria aikuisia, jotka kärsivät inkontinenssista jossain muodossa. Itse kärsin siitä ja on jotenkin yksinäinen olo. Olisi mukava löytää muita samankaltaisista vaivoista kärsiviä joiden kanssa jakaa tuntemuksia ja kokemuksia. Ehkäpä samalla voisi löytää jonkun jonkaka kanssa jakaa tulevaisuuskin.
Muita nuoria aikuisia
8
825
Vastaukset
- Ville_lti
Minulla on lievää virtsankarkailua. Esimerkiksi väsyneenä, nauraessa, jännittäessä voi tulla tiukka paikka. Useinmiten vain tuntuu, että on hankala pidätellä, mutta on myös vahinkoja sattunut. Olen ajatellut pitkään että olen ainoa nuori aikuinen, jolla ongelmia pidätellä. Kaipaisin myös kovasti juttuseuraa ihmisistä joilla samanlaisia ongelmia. Olen 27v.
- Katselija77
Haluaisitko jutella aiheesta ja miksei kaikesta muustakin sähköpostin välityksellä?
t. Alkup. viestin kirjoittaja - Ville_lti
Katselija77 kirjoitti:
Haluaisitko jutella aiheesta ja miksei kaikesta muustakin sähköpostin välityksellä?
t. Alkup. viestin kirjoittajaLaita mulle mailia: wiltsku@gmail.com
- Täällä kans
Mä olen melkein 27-vuotias nainen. Inkontinenssia joo. Häiritsee niin paljon tavallista elämää.. Kaiken lisäksi vaivana on kaikenmaailman alapäätulehdukset, jotka vaan pahentaa ensinmainittua. Tekisin aika lailla mitä vaan, jos pääsisin tästä vaivasta eroon!
- Katselija77
t. Alkup. viestin kirjoittaja - Ville_lti
Jos huvittaa jutella niin mailaile ihmeessä minulle
- Katselija77
Katselija77 kirjoitti:
t. Alkup. viestin kirjoittajaMinulle voi mailata osoitteseen katselija77(at)gmail(piste)com.
- luotsivene11
Ville_lti kirjoitti:
Jos huvittaa jutella niin mailaile ihmeessä minulle
Kastelu on siis tuttua.
Nyt tuli keliakian tulokset. Ovat onneksi negatiiviset. Eli saatan selvitä laktoosittomalla ruokavaliolla...
Niin: Ja osoite on luotsivene11@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717