Vauvan kanssa tanssimaan

Dance77

Hei,

onko pääkaupunkiseudulla mitään tanssikoulua, jonne voisi mennä harrastamaan yhdessä tanssia vauvan kanssa? Olen kuullut, että olis jossain, mutten ole vielä sellaista löytänyt. Osaako joku suositella? Vauvani on 3kk ikäinen.

7

1425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missämennäääää

..vauvat saa olla vauvoja ku niit pitää viedä harrastuksesta toiseen jo tossa iässä???

Eiks tavallinen äiti/vauvajumppa oo mitään enää???

Haloo,lakatkaa tekemästä pennuistanne superihmisiä...

Mut jos oon vääräs,pyydän anteeksi!

• Lattareita

Ainakin Tanssikeskus Footlightissa on Minilattarit 3-12 kk ikäisille vauvoille/vanhemmille. www.footlight.fi

• Lattareita

Myös Studio High Heelsissä Kampissa näkyy olevan bailatinoa mami&vaavi -ryhmässä, www.studiohighheels.fi. Omaa kokemusta ei tosin ole kummastakaan...

• Elsku70

Hei,

kannattaa mennä Studio High Heels´n, joka sijaitsee Kamppikeskuksessa 5.krs. Siellä järjestetään viikolla päivällä Bailatino Mama& Vaavi-tunti. Siellä siis tanssitaan bailatinoa ja vauvaa pidetään niin sanottuna painona käsivarsilla. Toisella kädellä pidetään vauvaa pepun alta ja toisella edestä. Hyvin tehokasta liikuntaa äidille ja lapsi tykkää yleensä valtavasti keinua mukana tahdissa. Vauvojen riemun kiljahduksilta ei voi välttyä. Itse olen käynyt siellä aikoinani, kun lapseni olivat pieniä. Se oli sellainen mukava yhdessäolon hetki, mutta kuitenkin itselle hyvä liikunnallinen ja kuluttava hetki. Vaunut voi jättää tanssikoulun edustalle, siellä ainakin silloin, kun minä kävin oli varattu lukot, joilla vaunut sai kiinni. Pukuhuoneetkin oli hyvin varustettu.

Suosittelen!

• kk

Syksyllä alkaa toi sama Bailatino Mama & Vaavi -tunti myös Tampereella Tanssiurheiluseura STEPissä.

• ch

olin 1,4 lapseni kanssa "tanssi taaperon kanssa" tanssiopistossa helsingissä kansakoulunkadulla, ei ollut mitään tanssia vai jonkun sortin super tylsä mamma-vauva-jumppa josta mun tyttöni ei ainakaa pitänyt yhtään. ja jos kerran sinne ilmoittaa niin osallistumista ei voi enää peruttaa ne laskuttaa joka tapauksessa.
      sali oli kylmä, pölynen ja isoista ikkunoista osa ei mennyt kunnolla kiinni.

• danssaajat

1v4kk ikäisen kanssa olen ollut pettynyt taaperotanssiin. Lapsella on huimasti rytmitajua ja omaa spontaania koreografiaa. Taaperotanssissa vaan ei pääse ollenkaan näitä hyödyntämään. Päin vastoin. Lapsilta menee varmaan kaikki oma spontaanisuus jos siellä jatkaa. Musa on tylsää, vanhanaikasta lastenlaulu jumputusta ja "tanssiminen" lähinnä ruumiinosien opiskelua. Kurja juttu.

Etsin jotain afro, latino ym. tyyppistä. Tai pääasia ois että lapsen omaa liikettä ois mukana, eikä vaan jotain ohjattua polvi-korkeammalle marssia.

Tossa ylhäällä näyttää olevan luupaavia vinkkejä. Onkos muita?

Kirppanoitten BabyAfro oli muuten ihan hauska vauvaikäisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      95
      3323
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3063
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1903
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1882
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1837
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1731
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1419
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1329
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    Aihe