Ford fiesta 1997 1.3 fair

coobuu

Millainen auto olisi fiesta kakkosautoksi? autolla ajettu noin 100000 ja hintaa noin 2500e.
mitä hyviä ja huonoja puolia ko autossa? vai olisiko joku muu auto parempi? auto tulisi avovaimolle ja pääasiassa kaupunki ajoon.

kiitos

4

1682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fiesta Vaimolle

Meillä on tulossa myyntiin uutena ostamamme Ford Fiesta Flair varustetaso.Vuosimalli 1998.
      Auto on ajamattomana uutena rustesuojattu ja jatkokäsittelyt säännöllisesti. Huollettu säännöllisesti dokumentit on(huoltokirja).Automme on uudesta lähtien vahattu n.3-4kertaa vuodessa.Lohkolämmitin,sisähaaroitus.Ym.
      Mittarissa nyt n.150 000km,ei kuluta öljyä käyttöauto vuosikausiksi.

Jos kiinnostuit: laita vinkki tähän,annan sitten tarkat yhteystiedot,kun tiedän että ei ole mikää roskaposti kysely. Siistimpää on vaikea löytää!!
      Auton saa vasta kun saamme uuden tilaamamme auton käyttöömme.

Toiminut uudesta tähänpäivään moitteetta!!

• Kerro lisää siitä Fiestasta, rekisteröidylle nimimerkille pitäisi pystyä viestimään... jos auto vielä on markkinoilla.

• timo fiesta

jos teidän autone on vielä markkinoilla.voimme tehdä kauppa sitä fiestas.kerro vaa hinta ja myös Kerro lisää siitä Fiestasta,tässä on minun sähköposti:adriatikbujuupi@hotmail.com
        T.adri

• kulttis75

Meillä ollut samanlainen peli kakkosena kohta neljä vuotta ja ollaan oltu todella tyytyväisiä. Fisuhan on ihan kelpo ajeltava ja luotettavaa perustekniikkaa. Jarrut ja iskarit on uusittu sekä puola vaihdettu, joka näköjään hajoaa, jos ei vaihda tulppia ajoissa. Kannattaa vertailla mitä on tarjolla, sillä tarjontaa on ja varusteet vaihtelee: joissain on tuulilasilämmitystä ja toisissa ilmastointia... Suosittelen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2982
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1622
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe