http://satumaa.yle.fi/video/1265
Aivan sairaan hyvä sovitus! Tykkään!
Paula Koivuniemi - Mustat silmät
9
1527
Vastaukset
- vinkki Paulalle
"Sata Kesää, Tuhat Yötä" pitäisi säveltää sinfoniaorkesterin kanssa.. Kuulostaisi ihan mielettömän hyvältä uudelleen fiksattuna.
- mää 0,07
Todella hyvä versio Paulalta. sovitus loistava ja paula laulaa upeasti.
- fani31
Olisi hienoa kuulla Paulan versio lattari klasikossa Besame Mucho olisi varmaan siitä tulis hyvä versio paulan esittämättä.
- fani31
UPEAN LOISTAVA sovitus ja mahtava tulkinta Paulalta. Video myös loistava. Paula todella kaunis videolla.
- ilo mielin
mahtavaa..
- xxbb
Joka tuutista tulee Koivuniemeä, alan voida pahoin. Miksi yli kuusikumppinen näyttelee jotain teini-ikäistä? Tulee vaivautunut olo.
- klmrwlk
Siinäpä muuten tosi hyvä kysymys..olen ihmetellyt samaa asiaa monet kerrat.On muuten melkoinen ristiriita kun vertaa sitä sen teini-pukeutumista ja kulahtanutta ulkonäköä.
- Olli K
klmrwlk kirjoitti:
Siinäpä muuten tosi hyvä kysymys..olen ihmetellyt samaa asiaa monet kerrat.On muuten melkoinen ristiriita kun vertaa sitä sen teini-pukeutumista ja kulahtanutta ulkonäköä.
Olin AREENALLA kuuntelemassa Vain sinua,petyi kyllä tosissaan,laulat tosihyvin.Mutta äänentoisto ja orkesteri homma ei pelaa.En nauttinut esityksestä yhtään.Paikka et voi syyttä homma hoituisi paremmin pienemmällä voluumilla soitto ja teknikkavirheitä ei kannata peittää kovalla metelillä.
T:Olli Kv
- 1987
näitä tulisi myös keikoille! Ainainen sama ohjelmisto, joka on suunnilleen samana pysynyt 4 vuotta alkaa jo tympiä. Aika rutiiniheittoja alkaa keikat olemaan - ei viitsi maksaa nykyisiä kovia lipunhintoja! Voi niitä aikoija (5-10 v sitten), kun tanssilavoilla oli monia hyviä kappaleita - mm. Ikivanha leikki, Se kesäni mun, Kaikkein kauneinta, Haluun olla luonas sun, Tekee mielini mun, joita ei enää kuulla keikoilla. Nyt ohjelmistoon Mustat silmät, Jäävalssi, Peltirumpu ja ehkä joku edellisistäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337