Voinko pukeutua hautajaisia varten mustaan jakkutakkiin & housuihin, ja laittaa jakkutakin alle valkoisen kauluspaidan?
Hautajaisten pukukoodi
5
1365
Vastaukset
- nro. opiskelijaruoka
Onko parempi olla tosi laiha? Vai tosi läski, jos läheinen on juuri kuollut? Kyllä se puku varmaan käypi.... Mä haluisin saman. Taidan vetää ite kaalisoppa dietin ja sit ostaa vaatteet....
- Larry the Chef
Tosin on myös poikkeuksia:
Itse aion isäni hautajaisiin pukea päälleni:
Puna-kelta-vihreät salmiakkikuvioiset harlekiinipöksyt.
Kirkkaan keltaisen jakun missä siniset teret.
Jättikokoisen violetin rusetin
Nelikolkka hatun missä tiukuja.
Kengät missä kärjessä tiukuja.
Sauva
Ja kruununa jokin musiikkisoitin, sillä aion tanssia paskiasen haudalla. - hyvin,
ei hautajaisten pukukoodi ole niin kivieen veistetty, ellei kyseessä ole isommat ns valtionhautajaiset.
- lähimmäisenrakkautta
mukaan ja spuulata ne "koodit" WC:stä alas?
Olen ollut viime vuosien aikana monissa hautajaisissa. Nuo yllämainitut myötätunto ja lähimmäisenrakkaus puuttuivat niistä.
Joku ahmi ruokapöydän tyhjäksi, toinen joi kaljat, kolmannelle sopi snapsit.
Ei olisi kannattanut järjestää mitään hautajaisia, kun sitä kuollutta henkilöä ajateltiin korkeintaan 2 min. - 'Pekka'
hautajaisiin mustan teepaidan johon on painettu vainajan kuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299