Taannoin eräs suggeri kertoi, että hypnoosilla voidaan kasvattaa naisten rintoja. Että tälläisiä hommia hypnoosilla tehdään. Varmaan ennen hoidon aloitusta mitataan rinnat ja sit tietty hoidon jälkeen ja hokkus pokkus !! rinnat kuin Pamelalla. Kuka vielä jaksaa uskoa hypnoosiin ??
Kasvaako ne ?
5
340
Vastaukset
- jo entinen
Tämä menetelmä on kuvatuna Hypnoosin parantava voima kirjassa. Kirjan on kirjoittanut kaksi hypnoosia käyttävää englantilaista lääkäriä.
- mutta ...
myös suomalainen suggeri on luvannut kasvua rintoihin hypnoosin avulla. tämä on faktaa.....
- Redneck woman
Minulla on hyviä kokemuksia hypnoosihoidosta. Sain toisella hoitokerralla apua
vanhaan traumaan ja sen aiheuttamiin fyysisiin oireisiin.
Sain apua erittäin pätevältä hypnoosilääkäriltä joka on lisäksi lääketieteen tohtori.
Todennäköisesti sama tohtori voisi hymähtää ehdotukselle rintojen kasvattamisesta hypnoosilla. Uskoakseni hän keskittyy hoidoissaan enemmän todellisiin terveysongelmiin.
Mikäli rintasi aiheuttavat sinulle fyysisiä kipuja, pelkotiloja, ahdistusta tms. hoidossa
todennäköisesti mennään enemmän "pään sisälle". Voimakas vaikutus psyykkeeseen voi saada aikaan positiivisen mielikuvan omista rinnoista. Toki
hypnoosin vaikutus voi yltää solutason toimintaan saakka -ihminenhän on kokonaisuus. Hoidon onnistuminen on paljolti kiinni potilaan vastaanottokyvystä.- ne kasvaa
joo. onkohan joku suggeri erikoistunut oikein naisten rintoihin..??
- kertoisitko
Kuka tämä tohtori on? Tarvitsen apua jännitys oireisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717