Itse sain aikoinaan, mutta sain lapsen niin sen jlk en ole saanut. Valitin kielteisestä päätöksestä ja tuli sama vastaus, että koska olen ollut 1,5 vuotta ilman hoitoja en tarvitse niitä kuin esteettisten haittojen lieventämisen takia. Psorini on todella laaja ja vaikea.
Jos joku saa niin kertoisitko siitä? Samoin jos joku on hakenut ja päätös ollut kielteinen?
Saatteko vammaistukea
2
511
Vastaukset
- Piiuska71
Sain vammaistukea n. 5 vuotta sitten. Laitoin hakemukseen kaiken, mihin psori vaikuttaa...ja sain tukea pari vuotta.
No, sitten kun tuki loppui ja piti laittaa seuraava hakemus (ihan samat oireet ja lääkkeet), päätös tuli: ei tukea.
Kuulemma sairauden ennuste parantunut ( mikä vitun ennuste?) ja ei enää tukea...
Otapa yhteyttä lääkäriisi, jos mahdollista, saat Enbrel-lääkityksen (auttaa oikeasti)
Eli nää päättäjät luulee, että lääke keksitty Psoriin ja jos et älyä/ lääkäri ei ehdota biologisia lääkkeitä, ei vammmaistukea heru! Ne on lukenut jostain vaan, että Biologiset lääkkeet auttaa....ei se niin mene..tana..- on ....
vammaistuki myönnetty eläkeikään asti ja oon saanut sitä nyt viisi vuotta ja vielä kymmenen vuotta jäljellä. sairastan myös nivelpsoria ... iho jonkinlaisessa kunnossa nyt.. en käytä vielä biologisia lääkkeitä.. kipulääkkeitä trexania kortisonia menee kyllä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259