Koirapuistossa kävijät!

käyttäytyvä

Muistakaapas muutama seikka ennen kuin tulette koirapuistoon hyvät ihmiset(asia koskee vain jos muita koiria on puistossa):älkää antako makupaloja koirillenne,älkää ottako pieniä koirianne syliin paniikissa jos toinen koira tulee lähelle tai haistelemaan,älkää lässyttäkö koirallenne"ei mitään hätää mami on tässä...",älkää pitäkö koirianne remmissä kiinni kun toiset haistelevat sitä mutta katsokaa koirienne perään ja antakaa niiden nauttia toisten koirien seurasta ilman hössötystänne.Kiitos!

4

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumpa kaikki...

Ehdottomasti samaa mieltä,valitettavasti näin ei yleensä käy ja sitten itketään...

• ottakaa

pannat ja valjaat pois tapaturmien välttämiseksi. Kiitos :)

• atlatl

...arkiintuu lisää,jos sen ottaa syliin,koska sylittäminen palkitsee koiran sen hetkisen käytöksen.

Ja puistosta vielä:
      Puistossa riehuminen ei korvaa lenkittämistä.
      Koira puistoon vasta lenkin päätteeksi,niin ovat rennompia ja tappelut vähemmän mahdollisia.

Remmissä koira sitäpaitsi pelkää enemmän,koska ei koe pääsevänsä pakoon epämieluisaa tilannetta.
      Eli samaa mieltä,ei koiraa remmissä puistoon.

• Heli Gee

Totta, koira ilman remmiä puistoon!
        Itse joudun pitämään riimussa omaa koiraa kun puistossa ollaan ettei satu mitään.
        Itse en ainakaan ole nähnyt puistossa irlanninsusikoiria kuten minun neljä koiraa ovat, niin en ota riskiä jos helposti hermostuva irkkis lähtiskin jonkun perään, tai puhumattakaan irlanninsusikoira pentu! Sen takia vien aina yksi koira kerrallaan. Tosin koirapuistossa ei ole paljon nauttimista juuri koskaan, sinne viedään leluja ja nameja, pieniä koiria jotka pelkäävät "hevosenpuolikasta".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe