Kihlakunnansyyttäjä Jonna Ryynänen ei pidä kunnianloukkauksena tekstiviestejä, joissa pääasiallinen sisältö on nimittelyt idiootiksi, tyhmäksi yms. Sanatarkasti eräs viesti oli tällainen: " Et siis taaskaan ymmärtänyt mitä sulle kirjoitin ! Lueppa sikahuora uudelleen edellinen viesti.."
Tällaisia tekstiviestejä saa siis vapaasti lähetellä kanssaihmisilleen ainakin syyttäjä Jonna Ryynäsen mukaan, eikä sellaisten lähettämisestä joudu minkäänlaiseen edesvastuuseen.
En silti kehoittaisi ketään lähettelemään tällaisia viestejä kenellekään ja oletankin, että mikäli tämä kyseinen syyttäjä- taikka asiaa tutkineet poliisit saisivat minulta samanlaisia tekstiviestejä, olisin varmaan hyvinkin pian kiinniotettuna esitutkintaa varten ja ennätysajassa asia myös käsiteltäisiin oikeudenistunnossa.
Kihlakunnansyyttäjä Jonna Ryynänen
16
2522
Vastaukset
- syytteen;)
ku oot exääsi täälläkin nimitelly ties miks. Ja taas kerran on kohallas tullu vääryys, miks oi miks?
- von Lagerbom
Olen exääni nimitellyt? Ja olen tosiaan saanutkin tuomion kunnianloukkauksesta häntä kohtaan. Vähemmillä nimittelyillä mistä nyt on kyse. Siksipä juuri ihmettelenkin että miksei asiat toimi toisinpäin. Ja mielelläni ottaisinkin syytteen vastaan ainakin siinä tuhotyöasiassa. Tulisipa sekin asia, todistajanlausunnot sitten käsiteltyä samalla oikeudenistunnossa. Nythän asia ei ole sinne asti edennyt vaikka kyseessä on varsin vakava tapahtuma.. Merkillistä on, ettei edes sosiaalitoimi ole asiaan kantaa ottanut vaikka tuhotyöasiassa "uhrina" ollut henkilö on sosiaalitoimelle asiasta pariin otteeseen kertonut, ja asiat on kirjattu..
- Linkkeri
Jonna Ryynänen vaikuttaa? Onko Hänelle sähköpostiosoitetta? Vosin linkittää nämä sun paskapuheesi suoraan Hänelle. Saisit sitten oikein erityisesti sinulle kuuluvan vastauksen joka on taatusti Suomen Lain mukainen. Ei vain sun suuruudenhullujen ajatustesi mukainen.
- Prodoctor
on kavala tauti. Sitä ei huomaa kuin ympäristö. Mutta sekin sitä varmemmin.
- von Lagerbom
Olettaisin että on Pori-Kokemäki suunnilla..
- von Lagerbom
Mitä paskapuheita minä mielestäsi olen tänne kirjoitellut.. Minä nimenomaisesti lähetin vielä sähköpostitse syyttäjä Ryynäselle kyselyn, että onko hän tosiaan sitä mieltä että tuollaiset edelläkuvatun kaltaiset tekstiviestit eivät täytä kunnianloukkauksen tunnusmerkistöä, ja vastauksensa oli, ettei hän päätöstään muuta. Näin ollen katson että ainakin syyttäjä Jonna Ryynäsen mielestä tuon kaltaisia tekstiviestejä voi vapaasti lähetellä sinne tänne ilman että asiasta joutuu rikosoikeudelliseen vastuuseen.
- markku,markku
von Lagerbom kirjoitti:
Mitä paskapuheita minä mielestäsi olen tänne kirjoitellut.. Minä nimenomaisesti lähetin vielä sähköpostitse syyttäjä Ryynäselle kyselyn, että onko hän tosiaan sitä mieltä että tuollaiset edelläkuvatun kaltaiset tekstiviestit eivät täytä kunnianloukkauksen tunnusmerkistöä, ja vastauksensa oli, ettei hän päätöstään muuta. Näin ollen katson että ainakin syyttäjä Jonna Ryynäsen mielestä tuon kaltaisia tekstiviestejä voi vapaasti lähetellä sinne tänne ilman että asiasta joutuu rikosoikeudelliseen vastuuseen.
hassua, että unohdat aina oman osuutesi jutuissa ja jätät siis oleelliset kohdat kertomatta. Juttusi on kuin Markus Pöyhösen kootut selitykset.
- von Lagerbom
markku,markku kirjoitti:
hassua, että unohdat aina oman osuutesi jutuissa ja jätät siis oleelliset kohdat kertomatta. Juttusi on kuin Markus Pöyhösen kootut selitykset.
Että syyttäjä Jonna Ryynäsen mielestä en syyllisty rikokseen jos lähettelen kuvatunkaltaisia tekstiviestejä vaikka viranomaisille. Minullahan on kyseisen syyttäjän sähköposti / päätöksensä todisteena, ettei sellaisilla tekstiviesteillä syyllisty minkäänlaiseen rikoseen..
- mikä unohtui
von Lagerbom kirjoitti:
Että syyttäjä Jonna Ryynäsen mielestä en syyllisty rikokseen jos lähettelen kuvatunkaltaisia tekstiviestejä vaikka viranomaisille. Minullahan on kyseisen syyttäjän sähköposti / päätöksensä todisteena, ettei sellaisilla tekstiviesteillä syyllisty minkäänlaiseen rikoseen..
laitahan tänne koko viestiketju, jossa myös omat viestisi.
Prodoctor kirjoitti:
on kavala tauti. Sitä ei huomaa kuin ympäristö. Mutta sekin sitä varmemmin.
osuit niin oikeeseen...
- Cygnus van Chevrolet
mikä unohtui kirjoitti:
laitahan tänne koko viestiketju, jossa myös omat viestisi.
Miltä maistuu peräpukamat suussa. Sulla niitä varmaan on jo runsaasti.
- joku vaan
NoitaNokinen kirjoitti:
osuit niin oikeeseen...
Alkaako nimesi teellä? Kuva ainakin muistuttaa paljon yhtä sellasta kun oli h-vallas päiväsairaalas joskus vuonna nakki ja muusi. Taisin vähän tykätä siitä naisesta mut sitten suutuin kun se hilpasi äkkii muutaman miehen mukaan " hakeen rahaa". Jonku aikaa odottelin mut poistuin sit keskustan ravintolaan ja seuraavana päivänä kuulin et oli kyl tullu saman miesporukan mukana takasin kaljalle. Sääkö se olit
- sama joku vaan
joku vaan kirjoitti:
Alkaako nimesi teellä? Kuva ainakin muistuttaa paljon yhtä sellasta kun oli h-vallas päiväsairaalas joskus vuonna nakki ja muusi. Taisin vähän tykätä siitä naisesta mut sitten suutuin kun se hilpasi äkkii muutaman miehen mukaan " hakeen rahaa". Jonku aikaa odottelin mut poistuin sit keskustan ravintolaan ja seuraavana päivänä kuulin et oli kyl tullu saman miesporukan mukana takasin kaljalle. Sääkö se olit
Et oltiin sillon merstolan baaris kun sieltä lähit jos nyt sama henkilö oot?
sama joku vaan kirjoitti:
Et oltiin sillon merstolan baaris kun sieltä lähit jos nyt sama henkilö oot?
olla sama henkilö
- joku vaan
NoitaNokinen kirjoitti:
olla sama henkilö
Soitin yhelle tutuleni kiukasiin ja se tunnisti sut siitä pikkukuvasta heti. Mitä sulle nykysin kuuluu. sen verran nyt tien että eronnu oot kuulemma. Voitasko vaik tavata jossaan baaris joskus?
joku vaan kirjoitti:
Soitin yhelle tutuleni kiukasiin ja se tunnisti sut siitä pikkukuvasta heti. Mitä sulle nykysin kuuluu. sen verran nyt tien että eronnu oot kuulemma. Voitasko vaik tavata jossaan baaris joskus?
onko tää nyt oikee paikka ehdotella tapaamista?...no ihan sama, mut mä en käy baareissa juur koskaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184