Monet matkat nähnyt untuvatäytteinen makuupussini alkaa olla pesemistä vailla. Vienkö suosiolla pesulaan vai yrittäisinkö omassa koneessa asianmukaisella pesuaineella?
Untuvamakuupussin peseminen
4
1529
Vastaukset
- itse pessyt
kYllä pesu kotonakin onnistuu,mutta on työlästä.
Käsipesu esim. ammeessa ,pesuaineeksi käy mäntysuopa.
Kuivaus mieluiten ulkona ja peittoa pitää kuivumisen aikana pöyhiä kymmeniä kertoja,ettei untuvat jää paakuiksi.
Pesulassa pitää pyytää vesipesu.
ja pieni varoituitus:minulla tuli kerran untuvapussi pesulasta takaisin yksi lokero untuvat kateissa ,pesussa oli tullut pieni repeämä kankaaseen. - jos on
pesuohjelma koneessa untuvalle sekä mukaan tennispallot n.2 sekä kuivaaja..muuten suosittelen pesulaa.
- atlatl
...sillä minä en saanut edes untuvillä täytettyä pientä tyynyä kotikonstein kuivaksi,ennekuin alkoi haista...
Täsedes vien pesulaan kaikki untuvajutut.
Monta kertaa saa pesulalla käydä,ennekuin kuivausrummun hinta on sillä kuitattu.
Niin paitsi Solilla,niillä on aika törkeet hinnat.
Tietääkö kukaan Espoosta edullista pesulaa,sillä pitäisi kolme-neljä untuvatakkia pesettää? - takit
atlatl kirjoitti:
...sillä minä en saanut edes untuvillä täytettyä pientä tyynyä kotikonstein kuivaksi,ennekuin alkoi haista...
Täsedes vien pesulaan kaikki untuvajutut.
Monta kertaa saa pesulalla käydä,ennekuin kuivausrummun hinta on sillä kuitattu.
Niin paitsi Solilla,niillä on aika törkeet hinnat.
Tietääkö kukaan Espoosta edullista pesulaa,sillä pitäisi kolme-neljä untuvatakkia pesettää?mahdollisimman huono yhdistelmä:
Kalliit untuvatakit halpaan pesulaan.
Jos on kertakaikkiaan pakko valita pesula edullisuuden mukaan niin vie nyt ainoastaan yksi takki kerrallaan pesuun niin et tärvää kaikkia yhdellä kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856