mikä olisi hyvä lahja kummitytölle?

15v kummi

Musta tulee syyskuussa kummi, ja oon kyllä katellut paljon lahja vaihtoehtoja... Mutta en oikeen osaa päättää. onko kokemuksia, mikä lahja on osoittautunut tosi hyväksi? :)

4

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kastetilaisuus

syyskuussa. Olen mummu.

Tiedustele paljonko/minkä verran kastejuhlaan tulee vieraita.
      Kummasti sitä krääsää kertyy ja on vain hankalaa.

Perinteiset kummien lahjat ovat hopeinen Lusikka jossa syntyneen lapsen mitat. Toinen on hopeinen kehys johon sitten kastemekossa olevan lapsen kuva laitetaan.

Olet niin nuori että kumiutesi tulee painottumaan enemmän tuonne 5 vuoden päähän, tai sinne main. Pääset töihin nyt joudut käyttämään muita kuin ansiotuloja siis eräänlaista tulonsiirtoa lahjojen ostoon.

Mieti mitä itse haluat lapselle antaa, millaisen suhteen häneen haluat?
      Hyvä suhde ei perustu kalliisiin lahjoihin tai tavaroihin, vaan tekemiseen ja yhdessä olemiseen.
      Musiikin maailma on hyvä ja sen voit vaikka sinä antaa.
      Vauvalle on olemassa Lapselleni CD-levyt 3 kpl kotelo (13,5€) joissa on orkesteri soittona kolme levyä eri alueille suunnattua sopivaa musiikkia. Tältä CD löytyy myös nukahtamis musiikkia.
      Voisin myös itse esittää jonkun hyvän laulun lapsen kastetilaisuudessa lapselle.
      Ohjaa kummilapsesi musiikin maailmaan, se on rikas rauhoittava ja todella antoisa.

• ainakin

tällaisia .. oeltko sylikummi vai ...?? Sylikummi
      ostaa meilläpäin yleensä sarjassa kummilusikan tai jotain
      vastaavaa johon merkitään syntymätiedot. Joten
      sylikummin lahja on mielestäni helppo.

Muut kummit ja vieraat on tuonut tai on itse viety lähes kaikkea
      mitä keksii ... riippuu miten vauvapehe on
      varustautunutkin ... ja mikä sun budjetti on.

Viimeisimmistä ristiäisistä lahjoja: vauvakirja (mihin tietoja ja kuvia
      laitetaan kun junioiri varttuu), vaatteita, säästöpossu
      20e sisälle, uusi turvaistuin (isommallla porukalla hankittu),
      lahjakortti valokuvausliikkeeseen (esim vähän laadukkaampaa
      yksivuotiskuvaa varten) ....

• kummmmmitus16v

itse ristiäisiin kummitytöille olen antanut: toiselle pyöreä avattava boxi "my christening box" eli sisällä purkkki johon laitettiin lapsen kastevettä,boxin ympärille sai kaikki kaiverrukset: nimen,syntymäpäivän ja ajan,pituuden,painon,kastepäivän.
      toiselle neliönmuotinen vauvansoittorasia,joka soittaa vauvamusiikkia johon helpsoti lapsi myös nukahtaa,siihen kanssa kaikki kaiverrukset ja se on myös avattava, sivuille myös 2 paikkaa valokuville.
      molempien näiden tyttöjen sylikummi olen.

• Narutettu

on noin nuorena pyydetty (velvoitettu) kummiksi! Ja siitä velvollisuudesta et ihan heti pääse irti. Jatkuvaa lahjojen ostelua kun ei kenellekään kelpaa nykyään itsetehdyt/ halvemmat lahjat vaan kummin arvo mitataan lahjan hinnassa! Sinulla on opiskelut edessä (opiskelijat usein "vähävaraisia"), joten onnea vaan lahjahankinnoista selviämiseen! Sinua kohtaan on tehty väärin kun noin nuori on "narrattu" kummiksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1781
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1561
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      142
      1514
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      99
      1445
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1371
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1229
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      275
      1148
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1031
    9. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      17
      1009
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1005
    Aihe