Tämän palstan lukijoille lienee tuttu juttu, että hääkuvaaja on syytä varata ajoissa. Jos tiedossa on kesähäät 2010, suosittelen että otatte yhteyttä mahdollisimman pian. Viikonloppuja varataan parhaillaan.
Alkuvuoden häämessuilla on jäljellä enää hyvin satunnaisia päiviä, suosittelen että asia hoidetaan kuntoon nyt, ilman paniikkia :)
Ota yhteyttä: http://www.juhakuvaa.com
Hääkuvaaja Juha Sompinmäki
3
325
Vastaukset
Tiedoksi vielä, että teen pääasiassa koko päivän dokumentaarisia hääkuvauksia, eli sillä ajatuksilla että kuvaan päivän tapahtumat aamusta iltaan.
Laitan vielä tähän asiakkaan luvalla heidän antaman palautteen hääkuvauksesta:
"Kuvista välittyi hienosti kuvaushetken tunnelma ja ne olivat koskettavia. Niin ja on lisättävä, että kaikki tekemäsi taustatyö jätti erinomaisen vaikutelman. Lisäksi joustavuus ja sellainen "tilanteen mukaan tekeminen" oli loistavaa - ei tarvinnut koko iltana olla huolissaan valokuvauksesta. Odotuksemme täyttyivät täysin. Kiitos siitä!"
Juuso Gren, Tampere 7.7.2009- morsian2010
Olisi hyvä tietää hinnasto.. Olen kyllä hyvissä ajoin liikkeellä ja etsin mm kuvaajaa vielä. En vaan ymmärrä miksi ei voi laittaa suuntaa antavaa hinnastoa näkyviin, moni yhteydenotto jää varmasti väliin kun ei jaksa alkaa tiedustelee...
morsian2010 kirjoitti:
Olisi hyvä tietää hinnasto.. Olen kyllä hyvissä ajoin liikkeellä ja etsin mm kuvaajaa vielä. En vaan ymmärrä miksi ei voi laittaa suuntaa antavaa hinnastoa näkyviin, moni yhteydenotto jää varmasti väliin kun ei jaksa alkaa tiedustelee...
Moikka morsian2010
Tässä on oikeastaan kahta koulukuntaa. Toisilla kuvaajilla on sama paketti jota myydään aina ja kaikille, toisilla taas projekti tehdään henkilökohtaisesti räätälöitynä. Itse teen jälkimmäisen kaavan mukaan, ja tällöin hintakin rakentuu aina tapauskohtaisesti.
Lähetä viestiä verkkosivuiltani ja kerro hieman tarkemmin minkälaisista häistä on kyse, niin laitan paluupostissa tarjouksen.
Terveisin,
Juha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269