Kone jumittui ja jouduin

asentamaan

Vistan uudelleen. Nyt pitäisi osata asentaa Welho laajakaista Thompson modeemin langaton yhteys ja palomuuri uudelleen. Viime kerralla expertti vietti aika kauan 65 eurolla asentamassa.
Minulla on tuo Welho käyttöohje. Onko se täydellinen jota kokematon osaa käyttää? Oli ennen maksullinen f-secure Welhosta. Onko tuo AVG aivan ilmainen?
Auttakaa nyt vähän tyttöä, please

6

603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaamatta: minkä ihmeen takia käytät käyttistä (Vista) joka on sulle liian vaikea? Taas on tietysti joku "asiantuntija" suositellut, mutta suosituksen jälkien siivoaminen ei sitten kiinnostakaan...

Koneet ei saa jumittaa, jos niissä ei ole teknistä vikaa. Kunnollista käyttöjärjestelmää ei yleensä joudu koskaan asentamaan uudelleen eikä se jumita konetta kuin hyvin harvinaisissa tapauksissa.

AVG on ilmainen juu.

• jumittu

Uusissa koneessa on Vista valmiina ja hyvin toimii.
        Tiedoksi vain että kaikki koneet voivat joskus jumittua. Ole onnellinen jos niin ei sinulle ole koskaan käynyt

• jumittu kirjoitti:

Uusissa koneessa on Vista valmiina ja hyvin toimii.
        Tiedoksi vain että kaikki koneet voivat joskus jumittua. Ole onnellinen jos niin ei sinulle ole koskaan käynyt

etteikö Windows olisi jumittunut. Muitten eli *nix-tyypin käyttisten jumitus uudelleenasennuskuntoon sen sijaan on hyvin harvinaista, olkoonkin että asia on melko yhdentekevä, sillä ainakin Macin uudelleenasennuksessa kaikki säilyy yleensä kunnossa eikä mitään ihmeen ohjelmienasennussulkeisia tarvita.

Jos tosiaan kone jumittuu eikä käyttöjärjestelmä, se kone on rikki.

• palomuuri. ei sitä tarvi asentaa.
      emolevyn ajurit kun asennat myös niin saat nettisi pelaamaan heittämällä.

• isintytto

Paperilla ja ohjeissa tehdään kaikki niin vaikean tuntuiseksi. Itse en ole alan kouluja käynyt mutta en myöskään nykyään tarvitse minkäänlaista ATK-tohtoria omalle aparaatilleni. Koneeni on puhdas ja käyttökunnossa melkein joka aika. Langaton450 toimii varmasti, vaikkei niin huippunopeuksilla.
        Nopeus vaihtelee 600 kbit/s 1300 kbit/siin.

• ommppu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2982
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1622
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe