on kun metsästäjien keskuudessa tuntuu homostelu olevan hyvin kuuma puheenaihe jatkuvasti? Eri mieltä olevia aletaan hyvin herkästi nimittelemään homoiksi (esim. tämä palsta) ja muutenkin mielenkiintoa kyseistä ihmisryhmää vastaan tuntuu olevan suunnattomasti. Itse heterona minua ei homot haittaa eikä liikuta pätkän vertaa, kunhan saan olla heidän seksuaaliselta häirinnältä rauhassa, ja olen saanutkin olla. Tehkööt omissa piireissä mitä lystäävät, se ei mulle kuulu eikä mua kiinnosta.
Minäpä vastaan esittämääni kysymykseen:
Metsästys ja metsästystamineet ovat hyvinkin "miehisiä" elementtejä. Tällainen miehinen touhu vetää joitakin puoleensa. Vaimo jätetään mieluusti omiin askareisiinsa, jotta päästään miesten kanssa "hommaileen". Epäilenkin, jotta metsästyshommissa tehdään jotain muutakin kun vaan paukutellaan pyssyillä. Nyt lukija voikin käyttää omaa mielikuvitustaan ja arvata, mitä tarkoitan. Korostan, jotta kyse on epäilystäni. Kuitenkin olemassa olevat faktat puhuvat puolestaan ja mielestäni minulla on aihetta epäillä. Korostan vielä, jotta tältä osin tehkööt metsässä mitä haluavat. Enemmän minua häiritsee esim. susien ja karhujen raukkamaiset salakaadot.
Mikähän siinä
9
196
Vastaukset
- Kaikki hyvin
Kyllä naisetkin voivat ampua pyssyllä metsässä.
Ja salakaatajatkin pannaan kuriin jos ei itärajan tuntumassa niin muualla.
No saihan ne lieksassa kiinni ulkopaikkakuntalaisen joka oli ampunut karhun
tielle ja oli kolme patia pyssyssä. - junapoikainkerho
HOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOmoilanen
- Pekka_Vähäpuksunki
Aijai, mehtähemmo, lankesit juurikin siihen ensimmäiseen aitaan, mistä tässä on koko ajan puhuttu.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem
No, mieleltään kömpelölle sattuu aina kaikenlaista
Pekka Vähäpuksunki
- etunenässä
omista riveistäsi analyytikko.
- urhopuksulyytiä
"#"#"#"#"#"#"#"#"#"#
- Pekka_Vähäpuksunki
palstalle kirjoitti:
HOMOUS VOI TARTTUA!!!
TÄSSÄ LINKKI JÄRKYTTÄVÄÄN DOKUMENTTIIN:
http://www.youtube.com/watch?v=sdIEmhKTgtw
Mitäs, maistuuko suussani "rautaisuuden" pikantti vivahde?
HEHEH!
Joten, muistakaa ... HOHHOH! ... anteeksi ... aina kun te normaalit heteroseksuaalit tulette tänne homseksuaalien palstoille, niin te olette suuressa VAARASSA sairastua homoseksuaalisuuteen, joka luikertelee bittien mukana tajuntaanne!
Äänenvärisyttäjä evoluution armosta
Pekka Vähäpuksunki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047