Noniin tuo armas pöytäkoneeni teki kamalan tempun eikä suostu tunnistamaan DNA:n mokkulaa jota siis olen yrittänyt molempiin USB-portteihin tökkäillä!
Minulla on Window XP ja Googlella jo yritin hakea neuvoa mutta eihän tällainen perusihminen mitään tuosta kaamean sekavasta nörttikielestä mitään ymmärrä!
Voisiko joku siis ystävällisesti selittää niin että minäkin ymmärrän, miten saisin tuon nyt toimimaan?
- Jormiina kiittää
USB ei tunnista mokkulaa
13
1984
Vastaukset
- .....................,m
Itellä oli Linuxissa, WinXP_ssä ja Mäkin leopardissa toimiba erioperaattorin Huaway- Yllättäen toiminta lakkasi kaikissa koneissa. Kolmea johtoa kokeilin. Siis kioskille narisemaan. Mokkula huoltoon. Lainaksi mokkula, joka ei sekään toiminut. Narinaa multa tietenkin. Vaihdettiin Sim-kortti, "Jos ei kerran osaa asentaa, otappa yhteyttä maksulliseen huoltoon....
Oorrelin sitten vittuuntuneena aikani. Mokkula tuli huollosta.Ei löytynyt vikaa". Ja sitten vaan mokkula kiinno koneeeseen ilman ohjelmien asennuksia. Yllätys, ihme oli tapahtunut, asennukseni olivat korjaaneet ihmeen kautta kun ehjämokkula oli matkaillut huollossa..... Voi vittu.
Kokeile johonkin toiseen win-koneeseen, jos tunnistaa, sulla koneessa vika. Jos ei reaktiota, sulla rikkinäinen mokkula.
Ja neuvoin, kun ite en saanut tältä palstalta paskaakaan neuvoja mistään täältä udellessani , vain operaattorien ja myyjien vittuilua. RepeRuutikallo, netin pahin spede ja muut "viisaat" äänessä tottakai, muttei neuvoja ollenkaan keltään.- soittaa
dna:n asiakaspalveluun, sieltä voipi saada apua. Minulla mokkula toimi viikon sitten ei yhteyksiä, soitin asiakaspalveluun niin saatiin neuvoilla se toimimaan. Suosittelen kaikille samaa, tulee oikeat neuvot. Täällä neuvojen oikeellisuus on välillä kyseenalaista.
- mites on
reagoiko kone mitenkään kun tyrkkäät laitteen kii usb-porttiin ?
- ja oli
vähän ongelmia dna:n mokkulan kanssa kun ei meinannut tapahtua ensin mitään, sitkeästi vaihtelin usb portteja ja kas, viimein kone tunnisti sen ja mobile partner latautui.
- Jormiina
Ei reagoi sitten mitenkään, ei edes hyrrää nätisti niin kuin aina tekee kun työntelen laitteita USB-portteihin :(
Ja olen ihan rauhassa antanut mokkulan olla kiinni koneessa parikin tuntia, siltikään mitään ei tapahtu. - etkös
Jormiina kirjoitti:
Ei reagoi sitten mitenkään, ei edes hyrrää nätisti niin kuin aina tekee kun työntelen laitteita USB-portteihin :(
Ja olen ihan rauhassa antanut mokkulan olla kiinni koneessa parikin tuntia, siltikään mitään ei tapahtu.sinä hyvä jormiina voi soittaa asiakaspalveluun. Asiakkaille vielä ilmainen numero.
- Jormiina
Jormiina kirjoitti:
Ja olen ihan rauhassa antanut mokkulan olla kiinni koneessa parikin tuntia, siltikään mitään ei tapahtu.Ja joskus olisikohan puoli vuotta sitten kun ei ollut muuta nettiyhteyksiä niin käytin tuota samaista mokkulaa tässä koneella, toimi moitteettomasti.
Sen jälkeen kun sain langattomani taas toimintaan, annoin mokkulan siskolle ja hänen läppärillään (vista käyttiksenä) toimii todella kiltisti, ja toimi tänään aamullakin (pöytäkoneella siis ei vieläkään), eli mokkula ei ainakaan ole rikki. - Jormiina
etkös kirjoitti:
sinä hyvä jormiina voi soittaa asiakaspalveluun. Asiakkaille vielä ilmainen numero.
Kun ei ole sellaista pakkoa päästä pöytäkoneelle nettiin surffamaan, olisi kuitenki kiva katsella sivuja isolta näytöltä kuin tämän kämäsen miniläppärin pikkuiselta tuhrulta.
- kerran_
Jormiina kirjoitti:
Ja joskus olisikohan puoli vuotta sitten kun ei ollut muuta nettiyhteyksiä niin käytin tuota samaista mokkulaa tässä koneella, toimi moitteettomasti.
Sen jälkeen kun sain langattomani taas toimintaan, annoin mokkulan siskolle ja hänen läppärillään (vista käyttiksenä) toimii todella kiltisti, ja toimi tänään aamullakin (pöytäkoneella siis ei vieläkään), eli mokkula ei ainakaan ole rikki.mokkula ole rikki niin sitten koneessa joku vika, tai ei välttämättä. Tosin minulla oli taas toisinpäin, pöytäkoneessa mokkula toimi mutta ei läppärissä, asiakaspalvelu auttoi siihenkin kun kerroin, että ennen pelasi vaan ei enään.
- usb-liitin
Jormiina kirjoitti:
Ja olen ihan rauhassa antanut mokkulan olla kiinni koneessa parikin tuntia, siltikään mitään ei tapahtu.jotenki viallinen tai kytketty pois toiminnasta?
kokeile siihen samaan liittimeen jotain toista laitetta. - tullut
usb-liitin kirjoitti:
jotenki viallinen tai kytketty pois toiminnasta?
kokeile siihen samaan liittimeen jotain toista laitetta.siihen tulokseen, että trolli kun ei voi soittaa asiakaspalveluun, piruutaan kyselee.
- tul-la
tullut kirjoitti:
siihen tulokseen, että trolli kun ei voi soittaa asiakaspalveluun, piruutaan kyselee.
vaikka omaan käteen mutta katotaan mitä edelliseen kysymykseen vastataan :)
tul-la kirjoitti:
vaikka omaan käteen mutta katotaan mitä edelliseen kysymykseen vastataan :)
ihan trollaamiseksi menee koko juttu. Minullakin oli hiukkasen ongelmia dna:n mokkulan kanssa ja selvisi heti kun soitin asiakaspalveluun. Turha trollailla enään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058315- 1135806
- 565327
- 2895245
- 783911
- 593075
- 662782
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222576Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292549- 462524