Miten olette lisänneet purppuraheisiangervoa?
Onnistuisikohan taivukas, vaikka onkin aika jäykkävartinen.
Viime syksynä koetin laittaa pistokkaita maahan "ojanteeseen" nojalleen, ja keväällä vielä tiivistelin maata - vaan eivätpä tällä konstin lähteneet. Olikohan ajankohta, vai tapa väärä?
Purppuraheisiangervon lisäys
diapoloinen
3
5077
Vastaukset
- vaikka heti lähtee
leikot vain kynän mittaisia pätkiä ja painat maahan, sinne minne haluat. muista että tyvipää alas.
- lähtee
Mulla on lähtenyt taivukkaista kasvamaan.
- ovat lisääntyneet
lähtee kirjoitti:
Mulla on lähtenyt taivukkaista kasvamaan.
Taivuttelin monia oksia kesän aikana ja kaikki lähtivät kasvamaan. Onneksi taivuttelin, koska talven aikana vesimyyrä oli syönyt emopensaan juuret ja sitten se tietysti kuoli. Nyt ovat uudet taimet tomerasti kasvaneet. Laitoin nyt lähelle elektronisen myyränkarkottimen antamaan maan kautta signaleeja, että häipykää tontiltani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319