Vaimo nalkuttaa, sudet vaanivat metsässä, lapset märisevät, karhun voimat ovat hirvittävät, pitäisi olla mies, alkoholi tuo vain hetkellistä turvaa, rapula on sietämätöntä, sivistys on saamatta ja läksyt tekemättä, tieto vaimon ylivertaisuudesta hävettää jne jne....
Tämä on arkipäivää nykyajan Suomessa joittenkin keskuudessa. Jotkut hakevat turvaa saman kohtalon saaneista liittymällä joihinkin sorsaporukoihin taikka petojen metsästystalkoisiin, joissa yritetään olla mies.
Nyt tähän ahdistukseen pitäisi saada jotain muuta lääkettä kuin alkoholi. Tarvitaan psykoanalyysia, joka toivottavasti helpottaa. Se on kivuliasta, mutta varmasti kannattaa. Ainakin, jos ajatellaan perhettä, eikä vain pyssyllä dominoivaa reppanaa.
Ahdistaako?
16
170
Vastaukset
- vaikeaa elämää
Mutta tule minulle analyysiin, niin se varmaan helpottaa. Ota pari diapamia ensin ja tule vastaanotolle vaikka yhdeksän aikaan. Sopiiko ?
- ehkäpä sopisi
ratkaisu? kirjoitti:
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/tappoiko-83-vuotias-mies-91-vuotiaan-vaimonsa/153531
elinkautinen linnaa ???
- sanopas
ehkäpä sopisi kirjoitti:
elinkautinen linnaa ???
se humaltuneelle ja tiedottomalle aseenkantajalle, ei tai ihan ymmärtää mistä kysymys.
- 83 vuotias
sanopas kirjoitti:
se humaltuneelle ja tiedottomalle aseenkantajalle, ei tai ihan ymmärtää mistä kysymys.
oli humaltunut ja tiedoton aseenkantaja ?
- Treehugger
Ei ole vaimoa (koska olen hetero), ei lapsia, ei alkoholiongelmaa, saati krapulaa.
Tutkintoja on yliopistolta parikin. En edes haluaisi olla mies, saati metsästää.
Torvisieniä on kuivumassa kuutisen litraa. Lisäksi sain seurata saukon touhuiluja, kerätä luonnosta voimaa ja kokemuksia. Nyt jaksaa taas pakertaa hetken..."Torvisieniä on kuivumassa kuutisen litraa"
Torvi olet itse sepittämäsi mussutuksen kanssa. Pitää ihan lainata naureskelijaa:
"ei voi muuta kuin naureskella"- pienriistametsästäjä
...lataa akkuja mukavasti, ja tosiaankaan ei sen jälkeen ahdista.
Sienistä saa hyvää kastiketta kerman ja sipulin kanssa.
Suppilovahverot eivät ole vielä mitassa, mutta kanttarelleja on, joskin kuivia.
Niillä ja puolukkahillolla kun höystää vaikkapa sorsapaistin, niin nam nam! pienriistametsästäjä kirjoitti:
...lataa akkuja mukavasti, ja tosiaankaan ei sen jälkeen ahdista.
Sienistä saa hyvää kastiketta kerman ja sipulin kanssa.
Suppilovahverot eivät ole vielä mitassa, mutta kanttarelleja on, joskin kuivia.
Niillä ja puolukkahillolla kun höystää vaikkapa sorsapaistin, niin nam nam!ladannut akkujasi jo pitemmän aikaa:
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/08/etela-suomessa_sienimyrkytysten_aalto_955009.html- ja tunnen
Susianalyytikko kirjoitti:
ladannut akkujasi jo pitemmän aikaa:
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/08/etela-suomessa_sienimyrkytysten_aalto_955009.htmlkanttarellin ja suppilovahveron.
Opettele sinäkin tuntemaan syötäviä sieniä, niin pääset tuosta sienipelosta eroon. ja tunnen kirjoitti:
kanttarellin ja suppilovahveron.
Opettele sinäkin tuntemaan syötäviä sieniä, niin pääset tuosta sienipelosta eroon.koska en ole hysteerikko, erotan esim. suden muista eläimistä. Hysteerikothan näkevät susia joka puolella. Olisitpa sinäkin ja kaltaisesi yhtä päteviä näissä petoasioissa kuin minä, niin voisin tässä sivistystoiminnassani keskittyä vähän muihinkin asioihin.
Tiedätkö muuten, mikä on persesieni? Olen tästä sienestä joskus kirjoittanut tälle palstalle mielenkiintoisen artikkelin, jossa on erään tutkijakollegani näkemyksiä persesienen leviämisen syistä. Kannattaa tutustua, jos sienet sinua kiinnostavat.- reppuryhmäkin
koska en ole hysteerikko, erotan esim. suden muista eläimistä. Hysteerikothan näkevät susia joka puolella. Olisitpa sinäkin ja kaltaisesi yhtä päteviä näissä petoasioissa kuin minä, niin voisin tässä sivistystoiminnassani keskittyä vähän muihinkin asioihin.
Tiedätkö muuten, mikä on persesieni? Olen tästä sienestä joskus kirjoittanut tälle palstalle mielenkiintoisen artikkelin, jossa on erään tutkijakollegani näkemyksiä persesienen leviämisen syistä. Kannattaa tutustua, jos sienet sinua kiinnostavat.hanurin rassaaja sienetkin poimii toistensa hanurista.
- levitä vain
koska en ole hysteerikko, erotan esim. suden muista eläimistä. Hysteerikothan näkevät susia joka puolella. Olisitpa sinäkin ja kaltaisesi yhtä päteviä näissä petoasioissa kuin minä, niin voisin tässä sivistystoiminnassani keskittyä vähän muihinkin asioihin.
Tiedätkö muuten, mikä on persesieni? Olen tästä sienestä joskus kirjoittanut tälle palstalle mielenkiintoisen artikkelin, jossa on erään tutkijakollegani näkemyksiä persesienen leviämisen syistä. Kannattaa tutustua, jos sienet sinua kiinnostavat.ihmiskontaktissa.
- luonnontuntija...
kavereineen voi mennä vaikka sienimetsälle.Etelässähän ne sienet tunnetaan:
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Neljä joutunut sairaalaan syötyään valkokärpässientä/1135248815568- Eikös aina
sienestysoppaissa sanota jotenkin, että:
"Poimi ainoastaan sieniä, jotka tunnet"
Jos sitten näin tekee, niin mikä meni pieleen?
Vika olikin epäpätevässä ohjeistuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565310Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212347- 1111572
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2271524- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2881078- 721047