että, ne jotka väittää eineksiä hyvänmakuisiksi, ei ole kotiruokaa saanutkaan tai sitten vanhemmat on ollut todella onnettomia sitä valmistamaan.
Minä väitän
4
532
Vastaukset
- osaatko valmistaa?
Ei minulla ole aavistustakaan miten tuollaiset tehdään tuoreesta pinaatista ja kaalista, ja paljonko ruuanlaittoon menee aikaa, ja paljonko ainekset maksavat (10€ ?). Eineksenä riittää lämmittää lettuja minuutti mikrossa, ja sitten vain herkuttelemaan.
- Vesku4
Mars einestehtaalle töihin neuvomaan muutama hyvä resepti.
- insinööriaromi
Insinöörit ovat saaneet jollain erikoismausteella jauhelihapihvin maistumaan samalta kuin heidän pinaattiletutkin. Millä mausteella kotona saisi samanmakuista pihviä? Eli mitä tarvitaan paistijauhelihan, suolan ja pippurin lisäksi jauhelihapihveihin?
- maistanut
insinööriaromi kirjoitti:
Insinöörit ovat saaneet jollain erikoismausteella jauhelihapihvin maistumaan samalta kuin heidän pinaattiletutkin. Millä mausteella kotona saisi samanmakuista pihviä? Eli mitä tarvitaan paistijauhelihan, suolan ja pippurin lisäksi jauhelihapihveihin?
Sen avulla kaikki maistuu halvalta makkaralta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096