Hanoista Phu Quoc:iin

Reissarit

Suunnitelmissani olisi reissata Hanoista Phu Quociin, paljonko matkaa kertyy ja millä tavoin olisi helpoin ja vaivattomin kyseinen matka kulkea...? Lautolilla...? Lentäen...? Kiitollinen tiedoista jo etukäteen

3

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reissarit

Paljonko kyseinen matka on kilometreissä?

• lyhyeen kysymykseen

Lento Hanoi-HCMC, lento HCMC-Phu Quoc. Lentäen 6 tunnin sisällä koko paska jos lennot menee hyvin putkeen ilman odotteluita, jos lähdet vetämään junalla Hanoi-HCMC kestää vähän reilu pari vuorokautta. Perse ruvelle mutta näkeehän siinä sitä maata samalla. Itse lentäisin Hanoista Hueen tai Danangin kautta bussilla Hoi Aniin ja kävisin katsomassa mestoja, ja junalla loppupätkä HCMCityyn mutten tiedä teidän matkakuvioita. Phu Quocille olisi tarkoitus mennä talvella -11 mut katsotaan nyt.

• dePiili

no eihän se putkeen kestä muistaakseni kuin vähän yli 30 tuntia toi Hanoin ja HCMC:n väli, riippuen tietysti junasta, mutta tosiaan minäkin suosittelen Hoi Ania, kaunis pieni kaupunki. Dananging ja Hoi Anin välissä kuuluisa China Beach, joka on vielä suhteellisen rauhallinen ranta, mutta kun matkaa valtatietä Danangista Hoi Aniin, niin matkalla näkee kyllä että resorttia toisen perään on nousemassa alueelle.
        Hanoista lähtee iltajuna, joka on aamulla Danangissa, joten matkan voi käyttää nukkuen hyödyksi kunhan muistaa herätä Huessa, sillä sen jälkeen alkaa koko radan komeimmat maisemat, kun juna alkaa nousta vuoren rinnettä ylös.
        Tuon Hue-Danang rataosuuden vuoksi kannattaa mielestäni lentää vasta Danangista HCMC:n, jos ylipäätään haluaa lentää. Junassa on mukava matkustaa ja siellä voi tutustua paikallisiin ihmisiin. Tosin monet eivät puhu engelskaa.
        Bussimatka Danangin ja Hoi Anin välillä maksaa 15000 dongia vanhalla keltaisella bussinrötisköllä (=tunnelmaa), mutta turisteilta luultavasti yritetään nyhtää enemmän. Toisaalta bussiasemalle pääseminen saattaa vaatia tiukkaa asennetta, koska aseman suharit kuljettavat paljon mielummin turistit itse Hoi Aniin ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe