mitä nyt olen sarjaa sivusta seurannut niin en muista että kukaan olisi koskaan käynyt kusella vaikka.Miksi ei koskaan ole sellaista kohtausta jossa ridge vaikka huutaa brookelle että,logan pareri on loppu.tai sitten noilta ei paskaa tulekkaan
käykö vessassa
3
725
Vastaukset
- -n- 26
Sehän se, itekin tota miettinyt. Ja sitten se, että lampsitaan sisällä ulkokengät jalassa tai että koskaan ei katella telkkaria. Naiset nukkuu meikit naamassa, pikkulapset ei koskaan saa itku-potku-raivareita... Näitä riitää :D
- kengät ja hiukset
on aamulla aina niin hienosti kuin juuri kammattu. Olen monesti aamulla katsoessani peiliin ajatellut, että mitä pitäisi tukalleni tehdä, että olisi aamulla yhtä hienosti! Tietysti voisi sen yön olla nukkumatta ja sängyssä vain yhdessä asennossa. Mutta nukkuessani tukka on kyllä aamulla karmean näköinen! No puoliksi vitsi! Mutta ei noissa sarjoissa olla mitenkään realistisia sen suhteen. Itse en koskaan pidä kenkiä sisällä. Olen nähnyt jonkin elokuvan tai jakson jostain sarjasta, jossa naisella ei ollut sisällä kenkiä. Jäin sitä ihmettelemään. En muista mikä ja milloin se oli, mutta tosi hämmästyttävää se oli!
- ...............
Yhdysvalloissa on usein tapana olla kengät jalassa sisälläkin, riippuu hieman ihmisistä ja asunnoista, mutta se on siellä huomattavasti yleisempää kuin täällä kotosuomessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337