Draiverin varsi ongelma?

HELPNOPEE..

ELi oon vasta 16v ja pelannu kohta pari kesää. Mulla on Draiverissa stiffin varsi enkä oo mikää kehon rakentaja vaan joku 53kg eli toi stiffi on mulle liian jäykkä? ja johtuuko tosta varresta hirvee slaissi ku spoonilla ei tuu mitää slaissii ja siin on regun varsi.

ps. jos johtuu nii mistä voi ostaa uuden VARREN?

4

3779

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HELPNOPEE..

jA tasoitus on 15.6

• sellaista

että nojaat palloon päin. Itselläni lähti slaissi joka kerta mutta korjasin vähän grippiä ja varmistin vain että en lähde nojaamaan taakse (pallosta suoraan pois päin) ja nyt melko suoria n. 250m jokaisella onnistuneella lyönnillä.

Pelaan ensimmäistä kesää koko lajia joten olen suht tyytyväinen, hcp nyt 31. Viikonloppuna katkaisin oman staffini juuresta ja laitan stiffin varren, saa nähdä saako parempia kaaria.

• Mullikaani

Kyllähän liian jäykkä varsi monesti slaissia aiheuttaa - ja vaikka ei aiheuttaisikaan, niin ainakin lyöntiä se lyhentää radikaalisti. Jos regu spoonilla lähtee suoria mutta stiffillä ajurilla slaissia, niin diagnoosi on melko selvä; liian äykkä varsi, edellyttäen että swingi pysyy muuten vakiona. Helsingissä esim. Tiiran Kaipe Hertsikan Golfcenterissä värkkää sulle just sellaisen varren kuin hyvä tulee, samoin Peltomäen pojat Peltoäki Golfissa Vantaalla. Kukaan ei tosin pelkällä mutulla, vaan laittavat sut lyömään launch monitoriin, joka kertoo kyllä mikä sulle sopii ja mikä ei. Suosittelen.

Tää ykshän on vallan hurja pallon lyöjä, kolmeykkösen händärillä tuuppa varttikilsan! Mä vetlin tollasia sillo joskus viistoista vuotta sitten kun olin nuori ja notkee. Tosin olin kyllä myös maajoukkueessa händärillä 1,9. Että tällä humulla lienee edessään kerrassaan valoisa tulevaisuus golfarina. Tai ainakin tarinan kertojana.

• myyrään

kaikissa golfkaupoissa.

Se et on liian jäykkä varsi ei johda sliseen vaan väär lyöntitekniikka. Liian jäykkä varsi aikaisee lyönnin (ei ehdi potlkasta). Käyppä golftohtorilla (Pro) ja kysele tai testaile erilaisia mailoja enneku meet pilaamaan hyvän driverin 8jos se on joku kunnollinen)

varren vaihto kunnolliseen maksaa satasesta ylöspäin, joten osta vaikka käytetty Driveri tilalle joka toimii. Please.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1226
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      851
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      833
    Aihe