vähäinen kävijämäärä? Hieno ilotulituskin oli paukkunut vähäiselle yleisölle eilen (perheenjäsenen kertomaa). Itse arvailisin näin:
1. Tanssikansa on kovin valikoivaa musiikin suhteen: vaihtelevaa ja tietysti tanssittavaa musiikkia soittavat yhtyeet vetävät eniten.
2. Pienessä Suomessa kiertävät koko ajan samat esiintyjät. Kukaan ei jaksa sadatta kertaa samoja nimiä.
3. Varkauden tanssiseuralaiset tanssivat vain keskenään. Tanssista on tullut liian "vakava" harrastus.
4. Lama? Rahaa palaa, mutta huvittelu maksaa.
5. Vaihtuva henkilökunta (kesänuoria?). Missä on karaokevetäjä Jari?? :-)
Paikka on kesällä tosi kaunis ja pimenevinä loppukesän iltoina upeasti valaistu. Come on!
Mistä johtuu
Tulenliekin
1
362
Vastaukset
Tanssipaikan omistaja kuuntelee liikaa juuri näitä Tanssin harrastajia. Siksi siellä soittaa nämä jo aikansa jättäneet kuten korsuorkesteri jne. Onneksi nyt on pientä laadun kohotuksen merkkiä kun uusin tangokuningas on tulossa. Viimevuoden se jätti väliin liekkö säästösyistä vai siksi kun se esittää myös kuunneltavaa ei pelkästään tanssittavaa. Hyvä esimerkki oli Yö yhtye, tupa oli aivan täynnä muttei yhtään tanssinharrastajaa. Omistajan kannattaa miettiä sitä mistä ne eurot tulee. Karaoke levyjenkin suhteen nykyään mennään nopeasti eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151