Millaisia kokemuksia tuosta autosta on sen omistajilla? onko paljon vikoja, ns"lastentauteja", bensan kulutuksesta, millainen on ajaa? aikaisempaa kokemusta ei ole kyseisestä merkistä.
Ajatuksena olisi hankkia seuraavaksi autoksi juuri tuo auto.
Kiitoksia etukäteen kaikille järkevistä vastauksista!
Ford Fiesta ST
3
2354
Vastaukset
- J0n3
2½ vuotta omistanut fieSTa:n... pari huomiota:
* Vakiona ei kovin "ärhäkkä", mutta alusta on kohtuullinen (näitä molempia olen parantanut omassa ST:ssäni)
* Bensankulutus maantiellä reilu 7, kaupungissa 9-11, eli ei mikää kovin pihi. Tietysti jos ajaa _aina_ todella taloudellisesti on noin -1 litra/100km mahdollista...
* Peruskuosissaan(kin) miellyttää silmää, maltillisella madalluksella 100% parempi :)
* Loistava harraste-foorumi: www.fiestastoc.com, jäseneksi liittyminen kannattaa ehdottomasti jos päädyt ostamaan auton.
Suosittelen kaikenkaikkiaan.- tk
65 tuhatta mittaris ja kaikki paikat natisee ja kitisee.takalaakerit uusiks ja kaikkee muuta pientä,
muute hyvä!
- ford acing
moi!
minulla on ollut kyseinen auto puoltoist vuotta kun auto tuli hihnalta, eli auto on ihan uusi. Ei mitäään vikaa, mutta takajarrulevyt ruostuvat jos ei käytä. Ei kannata korjatuttaa fordin huollossa vaan jossain muussa ysityis korjaamossa. Ei vie paljoo bensaa, jos ajaa nopeus rajotusten mukaan, mutta keski kulutus mittariin on hauska yrittää saada mahollisimman isoluku!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881597
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151491- 981400
- 1191305
- 691260
- 1161160
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n259998- 69981
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18945- 37927