BB-humua..

riisisuklaa

Minä en kyllä ymmärrä tuota BB talon touhua, eikö ne sinne menevät tajua että niille nauretaan, oikeasti. BB talo antaa viinaa talolaisille ja sen jälkeen ne örveltävät siellä nakit silmillä. No ompa taas hienoa. Ei se tee yhtään "kuumemmaksi" tai "haluttavammaksi" jos siellä on nuollut jokaisen talolaisen kanssa. Mikä meitä suomalaisia perin juroja ihmisiä oikeen vaivaa? Ainiin ihan unohdin että viinahan se suomalaisia vie eikä toisin päin. Toisinaan pitäisi vähän miettiä että miten sitä oikein käyttäytyy. Vaikka jossain määrin se on siellä "tarkoituskin". Mutta pitäisi muistaa että sitä ohjelmaa voi ihan hyvin katsoa sinun nykyinen työnantaja tai jopa EHKÄ tulevakin. Tosin en minä kyllä ainakaan ottaisi itselleni huonosti käyttäytyvää BB talolaista töihin. Siinäpä taas miettimistä kerrakseen. Olen ehkä vanhanaikainen ja kaikkea mutta minun järkeen se ei käy.

14

678

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tätä nykypäivää..Julkkikseksi hinnalla millä hyvänsä..

• Puhurix

ton paremmin sanoa. Julkisuudenkipeys on mennyt sairaaksi. Ei väliä millä keinoin, kunhan julkisuuteen pääsee. On niitä katujiakin siinä joukossa jotka on siellä olleet.

• Yhteenlaskun.tulos

Vaikka on tehty kovasti tutkimuksia joissa ilmenee että nuoret haluavat julkkisuralle, lähes hinnalla millä hyvänsä. Ja jos haluaa turhajulkkikseksi, on näytettävä että pystyy kehittämään itsestään puheenaiheen. Mikäpä tuolloin ensiksi mieleen tulisi kuin örveltäminen ja humalassa se onnistuu jonkin aikaa lahjattomaltakin.

Ei noilla mitään työnantajaa ole. Sen takiahan ne siellä talossa ovat että tuosta joku työkeikka poikisi. Eivätkä he hae kaupan kassaksi tai peltisepäksi vaan seiskalehden haastatteluja tai festarijuontajiksi tai telkkariin näkymään tämänkin jälkeen.

• riisisuklaa

Mutta olen aina luullut että täällä olisi muunkinlaisia nuoria kun vain tuollaisia jotka haluavat pilata loppu elämänsä työ mahdollisuudet. Harmi sinänsä jos minä edustan vain sitä ryhmää joka haluaa pitää maineensa "normaalina ja puhtaana"..

• Yhteenlaskun.tulos
        riisisuklaa kirjoitti:

Mutta olen aina luullut että täällä olisi muunkinlaisia nuoria kun vain tuollaisia jotka haluavat pilata loppu elämänsä työ mahdollisuudet. Harmi sinänsä jos minä edustan vain sitä ryhmää joka haluaa pitää maineensa "normaalina ja puhtaana"..

muunkinlaisia, mutta eivät ne hae tuollaisiin ohjelmiin. Niiden perusteella, jotka tuonne taloon tunkevat tai edes niiden touhuja siellä katsovat, ei ole oikein leimata koko nuorisoa. Ainakin minä tunnen lähes pelkästään hyvin järkeviä, ahkeria ja opinhaluisia nuoria.

• ... ... .... ...

.... ......

• Yxitypy

olen joskus katsonut ja se riitti.
      En tajua, miten jotkut sitä viitsii katsoa sitä sikailua. Ymmärrän jos se nuoria kiinnostaa, mutta kun siitä on kiinnostuneita vanhemmatkin ihmiset.

• Couldplay

kuva nuorisosta.
      Sellaisena se pitää mieltää ja tehdä itse kenenkin, korjaavat toimenpitteet omassa kasvatuksessaan.
      Tällästa kansaa me kasvatetaan

• .

Roskaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      110
      7020
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4521
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      52
      4257
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3617
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3598
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      192
      3545
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2999
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      49
      2589
    9. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13
      1964
    10. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      19
      1882
    Aihe