Helou.
Kaveri lähetti minulle merten yli kyseisen peliohjaimen polkimineen, mutta hän halusi pitää kaasukahvan itsellään.
Kumpikaan ei sitten tajunnut, että täytyisi testata toimiiko tikku ilman erillistä kaasua, jonka kautta tikku liitetään tietokoneeseen (siinä kun on se oma ps2 -kaapeli).
Paketti on jo matkalla joten tahtoisinkin tietää etukäteen että onko huoleni turhaa?
Saitek x52 ilman kaasukahvaa
4
583
Vastaukset
- p09+0k
...mulla on toi Saitekin paketti, tuli vaan mieleen mitä sinä teet noilla jos sulla ei ole erillistä kaasukahvaa.
- Tarrrmo
No niinpä.
Sitäpä minä tässä juuri pelkäänkin, jos tikku ei toimi ilman kaasukahvaa. Jos toimii, niin voin ostaa jonkin toisen valmistajan erillisen kaasukahvan.
Polkimethan kuitenkin on jo itsessään hyvä lisuke. - Kuniz
Tarrrmo kirjoitti:
No niinpä.
Sitäpä minä tässä juuri pelkäänkin, jos tikku ei toimi ilman kaasukahvaa. Jos toimii, niin voin ostaa jonkin toisen valmistajan erillisen kaasukahvan.
Polkimethan kuitenkin on jo itsessään hyvä lisuke.Ei oikein taida olla muilla valmistajilla kuin CH Productsilla erillinen kaasukahva, joka maksaa thrustmaster Cougarin verran.
- Tarrrmo
Kuniz kirjoitti:
Ei oikein taida olla muilla valmistajilla kuin CH Productsilla erillinen kaasukahva, joka maksaa thrustmaster Cougarin verran.
Onhan tuolla hintaa. Vaan kehujahan tuosta on tullu. Täytyy harkita, kiitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220