Veli Ponteva

Huh huh, minkälainen tyyppi tuo otsikossa mainittu naurettava sianpossu on. Hän luulee olevansa jokin fiksu. Hän vähät ajattelee luonnon hyvinvoinnista ja suhteellisuudentaju on hämärtynyt. Hänen mielestään sudet puhkuvat seinät sisään ja raatelevat kaikki elolliset, varsinkin lapset ja huonokuntoiset mummot. Jos ei muuta raadeltavaa löydy, niin kotieläimetkin käyvät.Veli Ponteva luulee olevansa järkevä. Kuiteskin hän kylvää hallitsematonta petokauhua ympäristöönsä.

Järkevä, fiksu ja ajatteleva ihminen on eri linjoilla tämän hysteerikkopossun kanssa. Tällaiset possut joutaisivatkin susien raatelemiksi. Mitä enemmän sudet tai karhut raatelevat esim. poroja tai lampaita, niin sitä nälkäisempi ja tyytyväisempi minä olen. Petojen ruokailuhetki herättää minussakin näläntunteen. Tämä tarkoittaa sitä, jotta fiksu ihminen ei itke jonkin metsästäjärakin jouduttua susien raatelemaksi. Tämä on oikeus ja kohtuus.

Jos minä saisin päättää, niin Veli Pontevasta veljineen tulisi oikein herkullinen ateria. Ei haittaisi, vaikka vähän koiraakin olisi tähän ateriaan eksynyt. Ehkäpä vaikka metsästyskoiraa, jonka liha on aika lailla kimmoisaa. Pääasia, jotta luonto voittaa. Fiksu ihminen syö etupäässä viljatuotteita, kalaa, vihanneksia ja lihaakin. Lihansyöntiä kuitenkin hallitsee juhlatunnelma susien ja karhujen kanssa.

5

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvästi

perverssi.

• -Niko

anaalin tutkimus matkaltaan.

• versio2

Kirjoitinkin aikaisemmin, mutta näemmä ei mennyt läpi. Hyvä "petoanalyytikko". Jotenkin nuo sinun kirjoitukset alkaa tympiä ja eipä niitä kyllä jaksa lukea. Toki ajatuksesihan on vaan provosoida palstojen lukijoita Samaa oravan pyörää koko ajan. Sudet sitä ja sudet tätä. Metsästäjät sitä ja tätä. Kaikilla kauhea petopelko jne. Rajaseuduilla asuvat ihmiset pelkäävät susia jne. Metsästäjät ampuvat kännissä kaikkea mikä liikkuu. Samaa oravan pyörää koko ajan. Keksi jo välillä jotain muuta mitä kirjoittaa. Ei sinua yksinkertaisesti kukaa jaksa ottaa tosissaan. Tähänkin viestiin vastaat taas vaihteeksi, kuten muihinkin viesteihin jotain petohöpinöitäsi ja metäsästäjiä koskevaa kritiikkiä. Toki kaikilla on sanavapaus, mutta meitähän on moneksi. Sama asia koskee tätä toisinajattelija ajattelija Pekka Vähäpuksunkia. Ei omia mielipiteitä, vaan lainaa muiden tekemiä tutkimuksia ja ajatuksia ja niiden perusteella tekee päätöksiä. Metsästäjiä on monenlaisia niin kuin on poliiseja, myyjiä, siivoojia. Tahtoo olla vaan niin, että ihmiset eivät osaa suodattaa median antamaa tietoa. Jos metsästjä ampuu kännissä jonkun raihoitetun eläimen niin koko metsästyskunta mustamaalataan tai poliisi ajaa kännissä autolla niin kaikki poliisit on alkoholisteja. Pitäisi olla sitä omaa tervettä järkeä mitä käyttää.

• Kiitoksia asiallisesta palautteesta. Mietippä, jos joku erääseen kansanryhmittymään kuuluva ihminen kantaa puukkoa povessa ja on hyvin herkkä käyttämään sitä. Jos tällaisesta toiminnasta on dokumenttia, niin alatko herkästi uhoamaan kyseiseen ryhmittymään kuuluvalle henkilölle? Minä vielä arvioin, että viina madalluttaa tätä uhoamiskynnystä. Koskaan ei pidä yleistää, mutta jotkin realiteetit vain kannattaa ottaa huomioon.

Hyvä esimerkki tähän on tuo parin päivän takaisen sorsastajan kohtalo. Kannattaako pikkupoikien leikkiä aseitten kanssa?

• Pekka_Vähäpuksunki

HOHHOHHOHHOOOO!!!!

Vai tänne sinä raukka koukkasit parjaamaan minua. ;-D

Kyllä Pekka huomaa yhtä ja toista! ;-D

Vaikka vaikutatkin rakkamaiselta, niin et kuitenkaan edusta metsästäjien tyhmintä osastoa, koska ymmärrät käyttää tätä ns. guerrilla-taktiikkaa. Olet tarpeeksi älykäs ymmärtääksesi, ettei suora toiminta ylivoimaista vastustajaa vastaan toimi, vaan on koukattava. ;-D

Lainailusta:
        Tiedätkö millä nimellä tätä sinun kutsumaasi termiä kutsutaan? Sitä kutsutaan sivistykseksi. Oletko kenties kateellinen sivistyneisyydelleni? ;-D
        Ihminen säästää uskomattoman paljon energiaa, kun hän toimii - ainakin osittain - laumassa ja omaksuu myös toistenkin aatteita.
        Toisinajattelija ei kuitenkaan varauksetta omaksu pelkästään jonkun yhden henkilön ajatuksia, vaan hän omaksuu vain sen, minkä itse ajateltuaan ja pureskeltuaan kokee järkeväksi. Hän ei siis elä toteuttaakseen toisten ajatuksia, vaan käyttääkseen niitä hyödykseen omassa ajattelussaan – tietyllä kunnioituksella tietysti.

Koska janoan uusia ajatuksia ja tapoja, niin saanko pyytää sinua: hämmästytä ja vaikuta minua jollain individuaalisuutta huokuvalla ideallasi. Toistaiseksi en ole lukenut sinulta vielä mitään erikoista, mutta pystyt varmastikin tähän.

Herkkänauruinen
        Pekka Vähäpuksunki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5460
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      249
      1652
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1181
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1173
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      330
      1171
    Aihe