Kuka tietää et onko the sims ykköses koodin avulla mahdollista saada kaksoset? Jos on, nini voisko antaa tän koodin??
The sims 1 koodi?
4
307
Vastaukset
- J.N.
En osaa vastata kysymykseesi, mutta Koska olet Sims-pelejä pelannut niin onko sinulla tietoa The Sims2 Deluxe Editionista (pc cd-rom)? Siis olin asentamassa peliä, mutta minulla ei ole koko asennusopasta tallessa ja olevan vailla pelin sarjanumeroa, että saisin asennettua pelin. Oletko tietoinen pelin sarjanumerosta?? Olisin erittäin kiitollinen vastauksesta, JOS tiedät...
- aikaisempi kirjoittaja (haluu kaksoset)
Tuota minä en tiedä tuota koodia, koska en omista the sims 2:sta. Ja onko The Sims 2:sessakin deluxe edition? Luulin et se on vaan ykköses...
- J.N.
aikaisempi kirjoittaja (haluu kaksoset) kirjoitti:
Tuota minä en tiedä tuota koodia, koska en omista the sims 2:sta. Ja onko The Sims 2:sessakin deluxe edition? Luulin et se on vaan ykköses...
Hups, minun moka. Tarkoitinkin ykköstä enkä kakkosta... Eli nyt olen vailla ykkösen sarjanumeroa, että pääsisi asentamaan pelin...
- Haluu kaksoset
J.N. kirjoitti:
Hups, minun moka. Tarkoitinkin ykköstä enkä kakkosta... Eli nyt olen vailla ykkösen sarjanumeroa, että pääsisi asentamaan pelin...
Eli haluut deluxe editionin sarjanumeron/ numerot? Mut tarviit sit kaikkien (normi sims, lomalla ja house party), vai onko sulla jonkun sarjanumero? Eli tarviitko kaikkien sarajanumeron?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184