Joensuun koirapuistot

jönnssi

Kertokaas missä kaikkialla joensuussa sijaitsee koirapuistoja kun en itse kaikkien sijaintia tiedä.Wikipedia anto aika epäselvät tiedot.Aika monta sen mukaan pitä näköjään täällä olla (5).

8

2229

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimpom11111111

joo ei netistä oikein löydy missä niitä on. muista puistoista en tiedä varmuudella missä ovat (jossain keskustassa, rantakylässä ja linnunlahdella?), mutta ite käyn niinivaaralla olevassa puistossa. on aika helppo löytää, siinä on joku kirkko vieressä. vaikee sanoa mitään osotteita kun en ole pitkään paikkakunnalla asunut.

• jujujujuj

Elikkäs tässä näitä "ohjeita":
      Linnunlahti : Luulen että tämä puisto on siinä eteläkadun läheisyydessä (katso kartasta eteläkatu, puisto on siinä linnunlahden uimarannan puoleisessa päädyssä melkein keskellä)

Rantakylä/utra: jotkut sanoo utraksi jotkut rantakylän puistoksi. Täällä pienten ja isojen puoli erikseen. On hieman "piilossa" (puistoon ei suoraa tietä) lenkkipolkujen keskellä... Esim aja ruuhitietä, käänny rantakylän tai riihisärkänkadulle pohjoispäähän -> kölitie/airotie -> niiden talojen takana lenkkipolku-> siellä se puisto on (lähellä utraanpäin "utra 3" tien vieressä olevaa jalkapallokenttää!

Niinivaara: niinivaarantien varressa, keskustasta päin tultaessa oikealla puolella tietä . Et voi olla huomaamatta. Kartasta katsottaessa siinä lukee "niinivaaranpuisto"

Eli nämä olivat nämä aidatut puistot..

• Brassi Perus-Jätkä

Olen kuullut että Utrassa, Koillisväylällä olis myös koirapuisto. En tiedä asiasta enempää, jos joku tietää, kertokoon, pliis :DD

• anonyymi12
        Brassi Perus-Jätkä kirjoitti:

Olen kuullut että Utrassa, Koillisväylällä olis myös koirapuisto. En tiedä asiasta enempää, jos joku tietää, kertokoon, pliis :DD

se on tosiaan sen tekonurmi kentän lähellä. siinä on pienille ja suurille koirille omat aitaukset. lähin parkkipaikka taitaa olla sen jalkapallo kentän pieni parkki.

• Paskan kerääjä
        anonyymi12 kirjoitti:

se on tosiaan sen tekonurmi kentän lähellä. siinä on pienille ja suurille koirille omat aitaukset. lähin parkkipaikka taitaa olla sen jalkapallo kentän pieni parkki.

Siellä niitä paskakoneita on riitämiin.

• akuliusagility

Hei, tiedättekö myös olisiko Joensuussa jossain agilityrataa, jonne voisi mennä koiran kanssa harrastelemaan ja kokeilemaan?

• Risto
    • ihanakoira1

koillisväylän koirapuisto sijaitsee rantakylän tekonurmen vieressä.
      siellää erikseen isojen ja pienten koirien puolet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe