Hei,
Minulla 100l akvaario, ollut ongelmitta reilun vuoden. Siellä 10 kardinaalitetraa, 10 kiilakylkitetraa ja 1 3 miekkapyrstöä ja 5 niiden erikokoista jälkikasvua. Nyt yhdellä miekkapyrstönaaraalla on patti pyrstön tyvessä ja pyrstöstä tullut risainen. Ei ole tänään uinut paljon eikä syö. Tunnistaako joku ongelman ja onko neuvoa hoitoon. Pitääkö kala poistaa muiden joukosta? Onkohan veteen tullut jotain häikkää kun riesaksi yltyneet pikku kotilotkon ovat miltei kadonneet. Oon tehnyt koko ajan niin, että kerran viikossa suodattimien puhdistus ja 1-2 kertaa kuussa osittainen vedenvaihto(1/3).
miekkpyrstöllä patti ja risainen pyrstö
pattipyrstö
2
395
Vastaukset
- tulipyrstö
"Oon tehnyt koko ajan niin, että kerran viikossa suodattimien puhdistus ja 1-2 kertaa kuussa osittainen vedenvaihto(1/3)."
Tämä pitää kuulua varmaan, että vaihdat vettä kerran viikossa ja puhdistat sisäsuodattimen 1-2 kertaa kuussa? Jos ei ole kirjoitusvirhe, niin pian kaikki kalat ovat kuolleet.- pattipyrstö
kirjoitusvirhre. Ajatus ei kulje yhtä nopeati ku sormet kirjoittaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066