Soija ja riisi.
Hyvä yhdistelmä.
41
303
Vastaukset
kielen mennessään. Miten laitat?
Keitän riisit ja kaadan soijaa päälle.. No sekoitus vallan unohtui:D:D
Hyvää vain on:)- Taikis evk
tintti.kotivintti kirjoitti:
Keitän riisit ja kaadan soijaa päälle.. No sekoitus vallan unohtui:D:D
Hyvää vain on:)sä tarkoitat, eikö niin. Sitä pullossa myytävää tummaa maustuvaa lientä ? mä käytän muuten usein soijaa antamaan väriä keitoille ja kastikkeille. Ei tarvi kuin pikku liraus niin suurustettu kastikekin näyttää ruskistetulta, mutta on paljon tervellisempää :)
tuossa yksi linkki soijakastikkeesta
http://www.apu.fi/ruoka/article145017-1.html
- paapuuri
laiteta mukaan, mie lisään niitä riisin, kasvisgratiinin ja vähän muuallekin?
niitä linssejä, mutta ihan vieras juttu mulle. Miksi laittaa linssejä riisin sekaan?
- paapuuri
niitä linssejä, mutta ihan vieras juttu mulle. Miksi laittaa linssejä riisin sekaan?
ettei tarvitse keittää linssejä erikseen, laiskalla on konstinsa ;)
Linssit ovat terveellisiä, niissä on paljon valkuaisaineita ja rautaa.
Käytäthän tummaa riisiä? - Adria
Siksi, että näkisit syödä mössön paremmin. Dee dee.
paapuuri kirjoitti:
ettei tarvitse keittää linssejä erikseen, laiskalla on konstinsa ;)
Linssit ovat terveellisiä, niissä on paljon valkuaisaineita ja rautaa.
Käytäthän tummaa riisiä?riisi vaihtaa väriä sen soijakastikkeen kera:O
Adria kirjoitti:
Siksi, että näkisit syödä mössön paremmin. Dee dee.
*etsii prillejä ja aivastelee*...ainakin kolme kertaa! Pikkukäärö peikkoheikko oli tuossa hoidossa muutaman tunnin. Virnisteli, mutta hengitti enimmäkseen suun kautta. Nyt se sitten tartutti mut.
Muutama suukku liikaa?
ees kokeillut tuota...Olis varmaan hyvä juttu..:)
Suola siinä soijassa vähän mietityttää verenpaineen kannalta, mutta pisarakin riittää.
Ai niin minähän olen terve! Punaiset kumpparit jalkaan ja soijaa vähän niinku mauks vaan:)- QuietPlace
Suola siinä soijassa vähän mietityttää verenpaineen kannalta, mutta pisarakin riittää.
Ai niin minähän olen terve! Punaiset kumpparit jalkaan ja soijaa vähän niinku mauks vaan:)tekee mausteiden kanssa hyvän jauhelihakastikkeen.Ei erota lihasta...
QuietPlace kirjoitti:
tekee mausteiden kanssa hyvän jauhelihakastikkeen.Ei erota lihasta...
Onko lihan maku oltava ruoassa, jos kerran ei pidä lihasta? Vai onko kyse koostumuksesta?
Mulle aika vieras aihe ruoanlaitossa. *kraapii päätään*- QuietPlace
Onko lihan maku oltava ruoassa, jos kerran ei pidä lihasta? Vai onko kyse koostumuksesta?
Mulle aika vieras aihe ruoanlaitossa. *kraapii päätään*maustaa toisin ;) vaikka chilillä.
Makuhan on sellainen ...tumma. QuietPlace kirjoitti:
tekee mausteiden kanssa hyvän jauhelihakastikkeen.Ei erota lihasta...
soijarouhetta käytän kans jauhelihataikinassa..Saatan joskus kipata lusikallisen muuten vaa suuhun..Työkamu sanoi,ettei kiukuta silloin nii paljon..:DDD
mii-su kirjoitti:
soijarouhetta käytän kans jauhelihataikinassa..Saatan joskus kipata lusikallisen muuten vaa suuhun..Työkamu sanoi,ettei kiukuta silloin nii paljon..:DDD
Mikä siinä soijarouheessa oikein on, paitsi ne valkuaiset ja mit...ne muut olikaan?
He, työkaveri taitaa laittaa rouheet suuhun sulle:)tintti.kotivintti kirjoitti:
Mikä siinä soijarouheessa oikein on, paitsi ne valkuaiset ja mit...ne muut olikaan?
He, työkaveri taitaa laittaa rouheet suuhun sulle:)siinä paljon kaikkee hyvää juttua..Sitähän käytetään lievittämään naisten viihdevuosia..:)))
mii-su kirjoitti:
siinä paljon kaikkee hyvää juttua..Sitähän käytetään lievittämään naisten viihdevuosia..:)))
haluaa lievittää..kerrankin jotain ihan erilaista. Kuumat aallot kun voisi vielä valjastaa hyötykäyttöön ;D
haluaa lievittää..kerrankin jotain ihan erilaista. Kuumat aallot kun voisi vielä valjastaa hyötykäyttöön ;D
Meinaakko,että kerranki se kylmä muija on kuumana..:DDDD
Hyi mua..:O
- Yxitypy
kokeillut soijaa ja riisiä.
Mutta joka päivä juon lasillisen soijamaitoa ja laitan soijarouhetta viilin päälle.käy ns. tavallinen maito. Uskallatko kokeilla mun yhtälöä? Siinä soijassa on ainakin joissain vehnäjauhoja, joten keliaakikoille ei sovellu, mutta ei maidon palastakaan;)
- Yxitypy
käy ns. tavallinen maito. Uskallatko kokeilla mun yhtälöä? Siinä soijassa on ainakin joissain vehnäjauhoja, joten keliaakikoille ei sovellu, mutta ei maidon palastakaan;)
maitokin. Juon molempia. Mitä soijaa tarkoitat, kun sanoit sen sisältävän vehnäjauhoja?
Uskallan kokeilla soijaa ja riisiä. Laitatko sä sen riisin päälle soijamaitoa vai jauhoa? Yxitypy kirjoitti:
maitokin. Juon molempia. Mitä soijaa tarkoitat, kun sanoit sen sisältävän vehnäjauhoja?
Uskallan kokeilla soijaa ja riisiä. Laitatko sä sen riisin päälle soijamaitoa vai jauhoa?siis sitä pullossa myytävää.
No voihan soyasauce sentään, mä en edes arvannut, että sekoitatte sen kasvisilmiöön:D
No väliäkös sill'...kunhan keskustellaan:)- Yxitypy
siis sitä pullossa myytävää.
No voihan soyasauce sentään, mä en edes arvannut, että sekoitatte sen kasvisilmiöön:D
No väliäkös sill'...kunhan keskustellaan:)alkoi lyyti kirjoittamaan "sanonta"
Sä tarkoititkin soijakastiketta. Olenhan mä sitä riisin sekaan laittanut, ja hyvää on :=)) Yxitypy kirjoitti:
alkoi lyyti kirjoittamaan "sanonta"
Sä tarkoititkin soijakastiketta. Olenhan mä sitä riisin sekaan laittanut, ja hyvää on :=))vetää verhot eteen ja tälläytyä sohvalle odottamaan nukkumattia, kun kerran asiakin on klaar.
Hyvä yhdistelmä: täysi vatsa ja hyvä omatunto....sohvasta niin väliä;)
Morot!
- v-hippi
ja mikä parasta, se on sitä lähiruokaa
ihan lähikaupasta sitä saa.
En voinut vastustaa..........http://www.youtube.com/watch?v=OzH69rZPv9M&feature=related
makkara ja kalja! :)
- Yxitypy
Makkara ja punkku :=))
- QuietPlace
Yxitypy kirjoitti:
marenki ja kerma...
TaikisN kirjoitti:
ruisleipä ja graavilohi, nam
hyvä yhdistelmä. Ajatteleminenkin tuo veden kielelle!:)
Mitens mahamakkarat ja kevytkalja?
hyvä yhdistelmänä eikä erikseen. :(
Yxitypy kirjoitti:
yhdistelet! :( Makkaraa kuuluu juoda kaljan kanssa, lihan kanssa sopii punkku!
TaikisN kirjoitti:
aamu ja kahvi :)
myös aamu ja lehti :)
Muistuu mieleen B.Virtanen sarjis, missä tämä toteaa, että kahta asiaa hän ei koskaan jätä aamulla väliin. Kuvassa sitten juoksikin yöpuku päällä paljasjaloin töihin kahvikuppi ja lehti kourassa! :)TaikisN kirjoitti:
aamu ja kahvi :)
Tuota paremmaksi on vaikea pistää. Kokeilen kuitenkin.
Haava ja laastari.norMix kirjoitti:
myös aamu ja lehti :)
Muistuu mieleen B.Virtanen sarjis, missä tämä toteaa, että kahta asiaa hän ei koskaan jätä aamulla väliin. Kuvassa sitten juoksikin yöpuku päällä paljasjaloin töihin kahvikuppi ja lehti kourassa! :)Lisäisin mukaan aamupalan. Ihanaa syödä ja lukea siinä samalla.
Tää Virtanen muuten ei jättänyt kolmattakaan väliin..työpaikkaansa. Kuinkahan tarina jatkui hänen kohdaltaan?
- muussit
että on? niin on peruna ja kastikekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748