.
Rekisteröimätön, vakinainen kirjoittaja ei monista yrityksistään huolimatta ole päässyt "sisälle" siitä yksinkertaisesta syystä, että uudistus on tainnut koskea myös yhteenlaskua. Niin Ojalan kuin Kallion laskuopinkin mukaan 14 1=15.
Kuitenkin kirjoittaja on yhteenlaskun suoritettuaan saanut vastaukseksi, että yhteenlaskun tulos ei ollut oikea.
Tällä kertaa en poista ruksia kohdasta "Haluan ilmoituksen sähköpostiini..."
Minä nimenomaan haluan vastauksen seuraaviin kysymyksiin:
1. Paljonko on tietokonenerojen laskuopin mukaan 14 1 ?
2. Onko tällä ynnäyssöhellyksellä tarkoitus pakottaa kirjoittajat rekisteröitymään?
3. Onko 70 -palstoilla liikaa kirjoittajia, että heitä on alettava karsia parhaasta päästä?
Mielestäni tämän sotkun tekijät/ylläpito on anteeksipyynnön velkaa!
Kipinöivän kiukkuisena:
Venlastiina
YNNÄLASKUN "UUDISTAJILLE"/YLLÄPITO
26
492
Vastaukset
- tulenlieskat
Kipinöivän Venlastiinan ajatuksissa on oikeaa asiaa. Olen aivan samaa mieltä kanssasi. Olisivat ensin testanneet pienellä ryhmällä enenkuin löivät uudistuksensa kaikille. Nykyään kaikki pitää mennä vaikeimman kautta. Hyvää kipinöintiä edelleen.
- jjoutava
Oli väärin mutta mutta kun kirjoitin ruutuun vain 2 sitten hyväksyttiin.
Vähän olen kyllä enää kirjoitellut mutta niillä kerroilla on senjälkeen toiminut. - Ramoona*
Kun yritän kirjautua, tulee vaaleanpunaiseen taustaan teksti, ettei käyttäjätunnus ole aktiivinen tai minulla ei ole oikeutta käyttää sitä.
:(
Kiukuttaa minuakin.Saamaa minullekin kerran väitettiin, mutta suomalainenhan ei usko ennen kuin näkee.
Viesti oli varmaankin siltä roskapostirobotilta.
17
Näin eilen vastasin kirjoittaessani Irkun avaamaan ketjuun.
Tia siis yrittäessäni kirjoittaa.
Otsikoksi laitoin:
"Punnittua puhetta"
ja jatkoin:
"Vihaisesta kirjoittajasta kannattaa käyttää vertausta
"kuin takaa-ammuttu karhu"
-ja nikiksi laitoin "Kultavaaka käytössäni"
Mutta sieltä tulikin yllättävä tieto,
ettei yhteenlaskun summa ollut oikea!
No, antaapa olla sitten, ajattelin, olin lähdössä hiukan isommalla porukalla katsomaan
Mozartin iki-ihanaa hulluttelua "Cosi fan tutte",
joka pitikin virkeänä aina ilta 23:en asti.
Että en jäänyt murehtimaan sen enempää Suomi24:n uutta aritmetiikkaa.
:)- Puskasuleima
.
Miä ruvin ihan isännän yllytyksest kirjottamaa. Meinaan testaa viäläks tämmöttinen rekkaamaton pensastolainen pääsee seittemänkymppisiin.
Kerram miä olen onnistunu ynnälaskus. Saas nähärä kuinka muijan nyk käy.
Jaaha. Kuinkahap paljo on 16 15? Ihaj jännittää! Tarvii varmaan hakee oikeen kynä ja ruutupaperii.
Aha! Neet haluu varmistaa et miä olen ihminen enkä roskapostiropotti. - Han hette Elmer
on Suomi24:llä kyllä heikon puoleista.
Ylläpito ei vaivaudu vastaamaan meille. - Minäkin kuuntelin mukana.
torstai-iltana, samoin muutkin. Hyvä oli ja hauska ooppera.
- pippuripussi
Miten nyt alakoulun laskuissa noi erreyttään,voe voe,,
- **Irkkunen**
Yritän minäkin..Onnistuuko.. Ilma on kaunis..Äskön satoi ..
- Hintriika*
Ongelma ainakin minun kohdallani on korjaantunut. Aika turhauttavaa oli todeta, että esim. 2 5 ei ole 7!
- xxkokeilu
ans kattoo/ ohi on!
- ans kattoo
xxkokeilu kirjoitti:
ans kattoo/ ohi on!
Jäsenenä saan
henkilökohtaisen nimimerkin
OMAN profiilisivun
- laskuoppi
yritin kommentoida, mutta kuulemma 9 17 ei olekaan 26. Jaaha, olkoon sitten. Katsotaan miten tässä käy.
Taitaa olla ylläpitäjän laskutaidot hukassa.- capt. cöpenick
Kertaakaan laskutoimitukseni ei ole kelvannut. Rekattu kyllä toimii. Nyt vielä tommoset härdelli-look noissa kirjainsöherryksessä. Uskon, että tämä on karsinut jo käyttäjiä s 24:ssä.
- Siinä näkijä, missä aurinko.
Ulkona on puoliaurinkoista.
- " tappura"
uuden foorumin keksijälle, teksti aivan llian pientä, väri melkein näkymätön, yhteenlasku vaikka on oikein tulee virhe ilmoitus?????????????????????
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ei voi kuin olla loukkaantunut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Myrkkylliset piikkiset ohdakkeet keksijälle, neropatille??????!!!!!!!!- kyllästyn nyt
on että sähköpostiin tulee ilmoitus jos joku on vastannut viestiini, joka viestistä eri ilmoitus out lookiin
- niin, ettei
kyllästyn nyt kirjoitti:
on että sähköpostiin tulee ilmoitus jos joku on vastannut viestiini, joka viestistä eri ilmoitus out lookiin
tule ilmoitusta sähköpostiin.
Tekstinkin saa suuremmaksi, vaikkapa painamalla Ctrl ja .
Pienennys Ctrl ja -.
Ei kannata moittia, jos ei ota selvää, miten asian saa kuntoon.
. - Tyhmä kirjoittaja
niin, ettei kirjoitti:
tule ilmoitusta sähköpostiin.
Tekstinkin saa suuremmaksi, vaikkapa painamalla Ctrl ja .
Pienennys Ctrl ja -.
Ei kannata moittia, jos ei ota selvää, miten asian saa kuntoon.
.on paikka, jossa voi vastausten lähettämisen sähköpostiin kieltää? En ole löytänyt
- kyllästyn nyt
Tyhmä kirjoittaja kirjoitti:
on paikka, jossa voi vastausten lähettämisen sähköpostiin kieltää? En ole löytänyt
Ruksasin sähköpostissa, torju tämän lähettäjän viestit. Muualta en löytänyt paikkaa
- Tietoinen2
kyllästyn nyt kirjoitti:
Ruksasin sähköpostissa, torju tämän lähettäjän viestit. Muualta en löytänyt paikkaa
Lähettäessäsi viestiä siinä alareunassa on rivi. Haluan ilmoituksen sähköpostiini jos joku vastaa. Poista siitä ruksi, niin yksinkertaista.
- 1+1 on kaksi vai ei
useimmiten, täytyy vaan tarkistaa ettei ole käyttänyt toisen nimimerkkiä ja rullata ikkuna ylös
- Fanni Eka
Samoin kävi minullekin, etten päässyt sisälle lainkaan. Noin vaan pudottaa ropsautettiin pois vuosia säntillisesti kirjoittanut samaa nimimerkkiä käyttänyt.
Nyt sitten tositoimiin sukukirjoitelmia julkaisukuntoon saattamaan. Tämä foorumi poistunee elämästäni.- Fanni Eka
niin muuttuu maailma eskoseni, että pääsinkin sisään tuosta vaan...
Vuosia käyttämäni nimimerkki Fanni, tätini nimi, ei enää kelvannutkaan, vaan joku oli sen napannut käyttöönsä.
Yritän muistaa täst'edes, että olenkin "Fanni Eka", sikäli kuin tulee kirjoitettua. Tämä pieni präntti haittaa minua suuresti. On kait käytävä silmät leikkauttamassa. Solong !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748