pitkästä aikaa tällekin palstalle ja nyt varmaan on palstasta saatu halutun kaltainen :(((
Hyvähän se näin on, jos täällä nyt viihdytään, mutta luulempa, että ihan kaikki ei ole tyytyväisiä nykyiseen palstaanne :((
Itsekin tulin tänne katteleen, josko näkyis muutamia entisiä kirjoittajia, mutta taitaa kaikki olla pois savustettuja. Kiitos vaan teille aktiiviset politiikan sönköttäjät :(( Eipähän tartte enää tännekkään sivulle vilkuilla :((
Katoinpa
6
167
Vastaukset
niin yksoikoosia kuin sinä luulet.
niin yksoikoosia, kun me halutaan niiden olevan. Näin se vaan menee Jussi ja enpä usko, että Sinäkään olet tyytyväinen nykyiseen H-vesi palstaan ??
Kovin on jutun saman "paskan" ympärillä kiertämistä, mutta näinhän nämä asiat yleensä menee ja ihmiset ovat fiksuja ja osaavat nykyisin "äänestää" jaloillaan :))kerbiili62 kirjoitti:
niin yksoikoosia, kun me halutaan niiden olevan. Näin se vaan menee Jussi ja enpä usko, että Sinäkään olet tyytyväinen nykyiseen H-vesi palstaan ??
Kovin on jutun saman "paskan" ympärillä kiertämistä, mutta näinhän nämä asiat yleensä menee ja ihmiset ovat fiksuja ja osaavat nykyisin "äänestää" jaloillaan :))vain totuudessa ja sitä tämä minun hyvä ystäväni Esko Joentakanen yrittää tehdä.
j.jussiW-T kirjoitti:
vain totuudessa ja sitä tämä minun hyvä ystäväni Esko Joentakanen yrittää tehdä.
Eskon tai muidenkaan "jankuttajien" rypykuopissa olemisiin vai sanoisinko juoksuhiekassa etenemiseen en kommentoi :((
Väistit kehnonlaisesti kysymyksen ja jätit vastaamatta siihen, että tyydyttääkö palstan taso nyt Sinun mieltäsi ? Tosin tiedän jo vastauksesi, joten älä suotta vaivaudu :))kerbiili62 kirjoitti:
Eskon tai muidenkaan "jankuttajien" rypykuopissa olemisiin vai sanoisinko juoksuhiekassa etenemiseen en kommentoi :((
Väistit kehnonlaisesti kysymyksen ja jätit vastaamatta siihen, että tyydyttääkö palstan taso nyt Sinun mieltäsi ? Tosin tiedän jo vastauksesi, joten älä suotta vaivaudu :))ABC:llä on puheenaiheena nimeen omaan tämä Haapaveden kunnallispolitiikan mädännäisyys.
- kuin vuosia
j.jussiW-T kirjoitti:
ABC:llä on puheenaiheena nimeen omaan tämä Haapaveden kunnallispolitiikan mädännäisyys.
suolessa käynyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758