Ostimme asunnon ja kävi ilmi, että myyjä oli jättänyt kanakopin täyteen omia tavaroitaan. Sopimuksessa on sakko tällaisen tilanteen varalle, mutta onkohan kuitenkaan mahdollisuuksia voittaa tätä oikeusteitse. Myyjään emme ole saaneet yhteyttä ja tosiaan varastossa isohkoa tavaraa, jonka poiskuljettamiseen vaaditaan pakettiauto.
Myyjä jättänyt tavaroitaan asuntoon
2
652
Vastaukset
- löpölöpö
tavaroiden omistaja ei hae tavaroitaan pois niin olette oikeutettuja vaikka myymään ne. Jos ette saa yhteyttä omistajaan niin muutaman kuukauden kuluttua tavaroiden omistusoikeus siirtyy teille.
- -
lähtis oikeuteen heti ensimmäisenä joidenkin romujen takia mitkä on jossain kanahäkissä? Järki käteen. Kirjoitatte kirjallisen reklamaation, että tavarat on haettava pois. Vastaus aikaa kirjeeseenne laitatte 2 viikkoa minä aikana myyjän on ilmoitettava milloin hakee tavarat. Jos myyjä ei ota yhteyttä 2 viikon aikana
otatte yhteytta kuluttajavirastoon ja kysytte kuinka toimia.
En usko, että mihinkään paperiin on määrätty aikaa milloin myyjän pitää tyhjentää varasto. Uhkasakolle ei myöskään ole siten määrätty aikaa milloin astuu voimaan.
Ei kenenkään tavaroita saa alkaa ns. hukkamaan ilman suostumusta siitä joutuu itse syytteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337