Eyetv for dtt kaapelitaloudessa

jpepe

Onkohan mahdollista saada kyseinen tv-tikku toimimaan kaapelitaloudessa? Voiko väliin kytkeä digiboksin?
Jos kyseinen homma ei toimi, niin mulla olisi myynnissa kyseinen tikku!

5

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Pitää olla kaapeliverkon tikku, Elgaton Hybrid, se toimii sekä antenni että kaapeliverkossa.

Tuo DTT ei toimi kuin antenniverkossa. Ihan niinkuin tavallisetkin digiboxit, pitää olla joko kaapeli- tai antenniverkon laite, muuten ei toimi.

• rrr

Toimiihan se tikku antenniverkossa, vaikka asutkin kaapelitaloudessa. Ei vaan ole hyötyä kytkeä sitä tikkua antennin seinäpistokkeeseen. Sen sijaan joku edukas antennivahvistin, jollaista esim. mökillä usein käytetään, voisi antaa tarpeeksi singaalinvahvistusta tikulle.
        Jos on joku tuttu, jolla on moinen antennivahvistus olemassa, kannattanee kokeilla, ennenkuin kauppaa pois...

• OlaviKolvi
        rrr kirjoitti:

Toimiihan se tikku antenniverkossa, vaikka asutkin kaapelitaloudessa. Ei vaan ole hyötyä kytkeä sitä tikkua antennin seinäpistokkeeseen. Sen sijaan joku edukas antennivahvistin, jollaista esim. mökillä usein käytetään, voisi antaa tarpeeksi singaalinvahvistusta tikulle.
        Jos on joku tuttu, jolla on moinen antennivahvistus olemassa, kannattanee kokeilla, ennenkuin kauppaa pois...

'Saitteko ton elgato dtt tikun toimimaan?
        Mä en millään saa toimimaan, vaikka pitäishän dtt tikun toimia missä vaan sillä antennilla joka tuli sen mukana? Ilman siis että sitä kytkee seinään ollenkaan...

• opiwure
        OlaviKolvi kirjoitti:

Mä en millään saa toimimaan, vaikka pitäishän dtt tikun toimia missä vaan sillä antennilla joka tuli sen mukana? Ilman siis että sitä kytkee seinään ollenkaan...

Jotkut kaapelioperaattorit lähettää myös terrestrial-kanavia. Saattaisi toimia jos kytket seinään.

• simppahemppa
        OlaviKolvi kirjoitti:

Eipä taida sillä "antennitikulla" toimia kuin erittäin otollisissa olosuhteissa. Eli silloin vähimmäisvaatimuksena on jonkinlainen tehokkaampi sisäantenni, ja mielellään vielä pitäisi olla jokin vahvistin. Ja kaapelitalouteen voi suositella kaapelidigitikkua, toimii varmasti olosuhteista riippumatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3255
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1832
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1757
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1701
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1369
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe