Motörhead Helsingin Jäähallissa tiistaina 15.12. 2009. Liput myynnissä 15.9. alkaen Lippupisteessä ja Tiketissä.
Alkaa olla jo perinne siinä missä Joulupukin tulo pari viikkoa myöhemmin.
Tuleva keikka
5
864
Vastaukset
- öf
Johan tätä odottelin. Joulu ei tule ennen Motörheadin keikkaa!
Täytyy vissiin lähteä ,kun edellisestä näkemästäni Motörhead-keikasta on jo 4 vuotta !
- redheadpot
inkkaripäällikkö kirjoitti:
Täytyy vissiin lähteä ,kun edellisestä näkemästäni Motörhead-keikasta on jo 4 vuotta !
kun mies ois aikomus viä mun kaa sinne..paljonkohan liput n. suuripiirtei maksaa?
- Olio.
redheadpot kirjoitti:
kun mies ois aikomus viä mun kaa sinne..paljonkohan liput n. suuripiirtei maksaa?
Eiköhän noi liput jotain 40-50€ luokkaa ole.
Pakko tonne taas päästä, ei ole varmaan vasta kuin joku 10.keikka! :) - puurunen
Olio. kirjoitti:
Eiköhän noi liput jotain 40-50€ luokkaa ole.
Pakko tonne taas päästä, ei ole varmaan vasta kuin joku 10.keikka! :)Vittu panin viestin joku aika sitten heidän koti sivuille, että saatana mennään itään, mutta Helsinki on kuintekin Tolppa , tiedättehän. Ja Katso 2 viikoa niin he pysähtyy tähän. Heitä ei saa koskaan päästää.
Veteraanien vuoksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294