vihdoin 1,5vk odottus päätty ja dna mokkula saapu kävin hakeen postista pahasti ruhjoutuneen paketin ja asentelin mokkulaa kunnes alkoi hermot meneen ja näppäimistö paukkuun kun ei mikään toiminu soitin asiakas palveluun ja siellä pääteltiin että sim on viallinen ja niihän se kai on....gg dna nyt pitäs lähtee vaihtelee simmiä johkin liikkeeseen ja maksaa matkat opiskelija rahalla sun muuta paskaa suututtaa
muhaha
3
277
Vastaukset
- gigali
DNA:n mokkula yhteys ei vaan toimi. jos luet palstan historiaa niin huomaat varmasti ja paljon asioita mokkula yhteydestä ja suurin osa niistä on ikävä kyllä negatiivisiä.
- kanokki
SIM-kortti on rikki noin 1% mokkulan käyttäjistä joten onpa sinulla käynyt hyvä tuuri sitten.
voit testata itse että toimiiko SIM-kortti vai onko se tosiaan rikki eli komentoriville pingaat PIN-koodin ja jos isäntä vastaa neljää kertaa niin kortti on kunnossa. - Aina voi kokeilla
kanokki kirjoitti:
SIM-kortti on rikki noin 1% mokkulan käyttäjistä joten onpa sinulla käynyt hyvä tuuri sitten.
voit testata itse että toimiiko SIM-kortti vai onko se tosiaan rikki eli komentoriville pingaat PIN-koodin ja jos isäntä vastaa neljää kertaa niin kortti on kunnossa.Phah! Helpompaa on kun laitat simmin puhelimeen ja testaat puhelimen selaimella aukeaako netti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337