Heippa, olisin lähdössä ajelemaan helsinkiin lähipäivinä. Päivän ja ajan suhteen voin olla kuitenkin joustava, eikä paluupäivääkään ole lukkoon lyöty, mutta tarvitsisin siis toisen kuskin tai ainakin matkaseuraa, ettei matka tuntuisi ihan lopputtoman pitkälle.
oulu-hki-oulu, lähipäivinä
5
406
Vastaukset
- peikkop
Moi!
Milloin palaat Hgistä Ouluun vai palasitko jo? Itse olisin menossa pohjoiseen 2.10. perjantaina. Lieneekö liian myöhään? En osaa ajaa, mutta seuraa voin pitää.
peikkop@gmail.com Terve. Jokos olet palannut Helsingistä Ouluun? Olisimme avovaimon kanssa menossa ensi vkolla Ouluun päin..5-8.10. Mahtuisiko kyytiin? Voisin ajaa osan matkaa ja osallistumme tietysti bensakuluihin. - Jani -
- peikkop
Moi Hannele!
Jos päätät lähteä ajelemaan Oulusta Hkiin maanantaina 5.10. (lähtöajalla ei merkitystä), ilmoittele ihmeessä, mikäli autoon mahtuu. En osaa ajaa, mutta seuraa voin pitää ja osallistua bensakuluihin.
Nina 050 575 8937 - Liinukka__
Tässä olisi kanssa yksi ajotaidoton, joka mieluusti kyllä hyppäisi seuranpitäjäksi tampereella ja jäisi seinäjoella pois :)
anyymio@luukku.com - Travelmate123
Hei,
sattuipa sopivasti. Itse olisin kyydin tarpeessa Helsinkiin, mutta minun pitäisi olla siellä jo lauantai-iltapäivällä viimeistään. Ajokortti ja paljon ajokokemusta löytyy - viimeksi tiitaina ajoin Helsingistä Ouluun.
lähetä sähköpostia osoitteeseen: travelmate123@windowslive.com, jos kyytiin mahtuu ja seura kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015