Kokeilin openofficen tietokantaa, jossa tuloksena oli uusi tietokanta -tiedosto ja Uusi tietokanta.odb.lck. Haluaisin poistaa nuo molemmat koneelta, mutta ei onnistu. Väittää että on käytössä, vaikka koneella ei ole mitään ohjelmaa auki. Olen sieltä työkalujen takaa asetuksistakin poistanut sen kokeilutietokantani rekisteröinnin, mutta ei auta. Johtuu varmaan tosta lukkotiedostosta ettei poisto onnistu. Neuvokaa nyt ihmeessä miten tosta lukosta pääsee eroon.
tietokanta lukossa
anrila
1
529
Vastaukset
- JJä
Juu myöhässä tulee, mutta laitan silti...
Minulla Base jumitti samaan tapaan, mutta selvisi omista lukituksistaan lopulta, kun käytin koneen kiinni ja aukaisin uudestaan.
Toinen kelvollinen konsti on nimetä se .lck tiedosto uudestaan ja sen jälkeen pystyt poistamaan koko roskan. Onnistui ainakin minulla.
Näkyy lisäksi olevan nuuka siitä, miten ohjelman sulkee - laittaako vain "rastista" kiinni, vai sitä oikeaa reittiä: Tiedosto -> Lopeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337