Kohta Vilnaan

Keukubad

Parin päivän päästä lähden ensimmäistä kertaa elämässäni Vilnaan. Aikaa siellä on noin 4 päivää. Parturissa ajattelin käydä, mutta kaipaisin myös vinkkejä nähtävyyksistä ja muusta mielenkiintoisesta.

4

801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keukubad

No, kun kukaan ei ole vaivautunut vastaamaan niin vastaan itse, juuri matkalta palattuani. Vilna on mahtava ja todella näkemisen arvoinen paikka! Koko keskikaupunki on täynnä toinen toistaan loisteliaampia barokkirakennuksia ja kirkkoja. Jokainen kävelyretki tuotti yllätyksen. Upeita puistoja ja kivoja kahviloita. Lauantai-päivän keräily/antiikkimarkkinat olivat todella elämys. Parhaiten jäi ehkä kuitenkin mieleen Uzupiksen boheemikaupunginosa. Ja hintataso on selvästi alhaisempi kuin Tallinnassa ja Riiassa. Palvelu pelaa ja ruokaa löytyy vaikka minkälaista.

• Sori, olisin vastannut, mutta päättelin että olit jo ehtinyt lähteä matkalle. Vilna on tosi mukava, kompaktin kokoinen kaupunki. Olin siellä vuosi sitten ystävättärieni kanssa pitkää viikonloppua viettämässä. Käytimme hyväksemme Finskin tarjouslennot, majoitus koko sakille löytyi netin kautta. Naisporukassa kun liikuttiin, shoppailtuakin tuli.

Jos reissupäiväkirjani ja kuvat kiinnostavat, ota yhteyttä!
      reissaaja56@suomi24.fi

• Kiinnostus heräsi

Olin juuri Tallinnassa ja se oli miellyttävä kaupunki (paitsi tietty turvallisuus ja ryyppäävät suomalaiset), ja nyt mietin muita Baltian maita. Vilna kiinnostaisi. Onko todellakin niin että hintataso on Tallinnaa halvempi? Ihan ydinkeskustan alueilla?

• kerppe

..huomasin kyllä, että reissu on tehty..., mutta tuohon "muu mielenkiintoinen" sopisi tämä gariunai-tori. Valtavan kokoinen, halvat hinnat suomalaiselle. Minibussit sinne lähtee rautatieaseman läheltä.
      Googlekin löytää ihan hyvin linkkejä tuonne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2912
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1498
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe