En voi olla ilman miestä

Aina haluava

Mieheni on matkatöissä hyvin usein ja niinä päivinä, joskus viikkoina haen tietoisesti kontaktia miesten kanssa, joista uskoisin saavani sänkyseuraa.
Näitä tapauksia on useita. Erikoisesti haalin sellaisia, jotka ovat esim. työmatkalla kaupungissamme. Ei ole nimittäin niin suurta pelkoa, että tupsahtavat paikalle silloin kun oma mieheni on kotona.
Nautin suunnattomasti seksistä ja uskon, että niin miehenikin tekee matkoillaan, sen verran olen merkkejä huomannut hänessä ja hänen vaatteissaan.

13

30636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valmis auttamaan....

Ei se sun miehes sattuis tänään olemaan työmatkalla...???

• seksinyst

Olen vapaaehtoinen herrasmies, varattu Helsingistä. seksiystavatarta@suomi24.fi

• koke-82

täälä olis kans viriili mies joka antais sulle kunnon kyydit

• turocan

joo tässä olis mies joka vois tarjoo apua sillon kun haluat

• Kullervo Pelli

rohkeesti meille.
      Lupaan, ettet viikkon nouse sängystä, etkä kahteen viikkoon kävele.

• + kolme junnua

Mieheni otti matkatyön ja on poissa, huomasin että viiskyppisenä kaipaan jatkuvasti miestä. Joskus löysin sopivan. Kerran en kapakasta löytänyt sopivaa ja menin kotimatkalla kolmen kaljaa juovan nuoren luokse juttelemaan. Lähtivät mukaani ottamaan, ei tarvinnut kun vähä riisuinnun niin halusivat loputkin riissua porukassa. Kun mieheni lähtee matkoille tulee heti kyltymätön olo ja menen tapaamaan poikia ja saan kunnolla välillä jokapaikkaan. Ovat oppineet hyvin kun kertoo miten tuntuu hyvälle.

• Ilman ei

Menen kun kaverini on poissa jonnekkin hotellin paariin missä on halukkaita miehiä. Olen 19v ja vientiä riittää välillä ukkojen kimppakivaan asti. Nautin siitä kun vieras tai vieraat haluavat naida, omankanssa ei tunnu samalta. Joskus antanut vanhemmalle miehelle rahashasta kun olen halunnut olla lutkana käytettävissä. Joskus haaveilen isompaa miesporukkaa mitkä hoitelis kunnolla. Jotenkin vieras kiihottaa vaikka olis vanhempikin.

• I wanna sex

woitko antaa minulleki?lähätä viesti sunrise@live.fi

• Ei ilman

Kun yksin menen ulos niin menen sellaisiin paikkoihin missä kukaan ei tunne. Pukeudun verkkosukkin ja lyhyyn hameeseen ilman pikkarreita. Joskus menen vanhempien miesten pöytään kun ei muutakaan ole. Kohta ovat hameen alla ja kun huomaavat ettei ole alkkareita niin työntelevät sormiaan sisääni että voihkin. Hotelli huoneessa pitävät minua huorana kun saavat kimpassa naida peräkkäin. Ainakin mulle nautinto ja joskus seitsemälle miehelle.

• tecra

Olispa todella kiva antautua kun nainen todella haluaa vain nauttia, jaettu ilo vähintään kaksinkertainen ilo. Vilpittömyys vilpittömyydestä, ja seksistä nauttien!

jns

• delfiinityttö88

hyi hävetkää ihmiset

• delfiinipoika

Mitä?

• biggy123

mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa biggyforyou@hotmail.com
      what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact biggyforyou@hotmail.com

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      40
      5161
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1740
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe