Jos ette ole oikeasti kiinostuneita miehestä, niin elkää menkö turhaan juttelemaan.
Se vain masentaa jos saa tietää ettei toinen tullut kiinostusmielessä juttelemaan, että joo taas tuo pitää minua pelkkänä kaverimiehenä.
Sinkkumiehenä sitä yleensä on kiinostunut tapaamaan naisia jotka saattaisivat olla kiinostuneita, ei niillä naisillä mitään tee jotka ei ole minusta kiinostuneita, ne vie vain kallista aikaa niiltä naisilta joiden kanssa voisi tulla jotain.
Naiset älkää tulko juttelemaan, jos ei kiinosta oikeasti.
17
274
Vastaukset
- Sosiaalinen nörde
Ei, ei ja ei. Saa tulla edelleen juttelemaan. Itse olen ainakin niin sosiaalinen, että on mukava jutella ihmisille, vaikka ei siinä mielessä kiinnostunut olisikaan.
Varsinkin jos on yksin liikenteessä, niin on ihan mahtavaa jos saa jutustella jonkun kanssa, oli se sitten mies tai nainen. Ei aina tarvitse olla iskemässä. Jää silti hyvä mieli. Kyllä sen sitten erottaa jos joku nainen on kiinnostunut muustakin kuin juttelusta.- Bundies
itselläni suurin osa jutusteluista ei liity millään tavalla kiinostuksesta kyseistä naista kohtaan.
- joop89
No jos ei mee juttelee ni kuinkas sen sit tietää onko oikeesti kiinnostunu jostai jota ei oo ennen nähny... Kiinnostava ulkonäkö ei takaa sitä että jutut menee yhteen.
- liikuttunut
Muinoin tämäkin palsta oli niin viaton.....
- jfsjlsjfl
:D Todellakin! :D :D
- ei-parisuhdehakuinen
Itse käytän kaikki naisten lähestymiset nykyään hyödykseni ja tylytän kunnolla, rumin ja julmin sanoin, kaikki kanssani juttelemaan tulevat naiset. Näin voi huoletta toimia nyt kun ei ole enää mitään parisuhdetavoitteita. Siinä saa myös nainen kunnon opetuksen, että se naisten itsensä harrastama tylyys ja ylimielisyys miehiä kohtaan voi osua omaankin nilkkaan!
Todella kovasti naiset kyllä järjestään vetää herneet kärsäänsä tylyttämisestä, vaikka itse vaativat miehiä kestämään vastaavaa, koska naisen ei ole pakko hyväksyä jokaista lähestyvää miestä. No ei olekaan, mutta helvettiäkös tarvitsee aina olla niin vittumainen torjuessaan? Minä omalla käytökselläni näytän naisille, miltä se tuntuu kun kohdellaan töykeästi ja ylimielisesti. Parhaimmillaan on laitettu akkoja itkun partaalle verbaalisella akrobatialla.- S24.nFemakotRy
Varo saat kohta palstan feministit kimppuusi. Vain heillä on oikeus tylyttää miehiä ei päinvastoin.
- valkoritaritVittuun
Hyvä! Olet MIES!
- hkmncf
S24.nFemakotRy kirjoitti:
Varo saat kohta palstan feministit kimppuusi. Vain heillä on oikeus tylyttää miehiä ei päinvastoin.
Mitä jos vaan sanoisit naisille että he ovat tylyjä sinua kohtaan. Eivät he vittuilusta mitään opi.
Vähän on tarhameininkiä tuo. Koska pikku-Liisa ei antanut mulle hiekkalapioo mä mottasin sitä. Paha vaan että pikku-Liisa ei tiedä mistä tuli turpiin ja pitää sinua - syystäkin - paskana leikkikaverina. - ei-parisuhdehakuinen
hkmncf kirjoitti:
Mitä jos vaan sanoisit naisille että he ovat tylyjä sinua kohtaan. Eivät he vittuilusta mitään opi.
Vähän on tarhameininkiä tuo. Koska pikku-Liisa ei antanut mulle hiekkalapioo mä mottasin sitä. Paha vaan että pikku-Liisa ei tiedä mistä tuli turpiin ja pitää sinua - syystäkin - paskana leikkikaverina." Eivät he vittuilusta mitään opi."
Paskaakos minä siitä välitän. Kai minä nyt sen tiedän, ettei ne mitään opi. Mutta saa sentään viihdyttää itseään olemalla mulkvisti naisille. Ilmeisesti naisetkin ovat siitä tykänneet sitä tehdessään, kai tuo on sitten minullekin sallittua.
- vttuuntunut_kyrpiin
Haista Jaska!!! yleistäjä yleismies mulkkunenko se taas täällä. Aika moni ei kaikki miehistä täällä vaan vttua kaipaa eikä mitään muuta!! No lähetkö mun kanssa rehveille niin pannaan sitä vttua sit kunnolla menemään, sitähän sinäkin vaan haluat.
Joo älkää naiset katsoko päin edes jos ette halua tutustua. Pitäkää pää alhalla ja vaihtakaa kadullakin tien toiselle puolelle aina kun tälläinen rumilus tulee vastaan.
- Vitsinä_tämä
Pidän aina oksennuspussia ja oksennuslääkettä mukanani käsilaukussa tuollaisten varalle. :DD
No höh.. Eikös se nyt ole ihan mukavaa jos on kavereita.. Ja kavereiden kautta voi mahdollisesti tavata uusia kavereita, jotka saattaisi jopa olla kiinnostuneita ja kiinnostavia.
Eiku sori.. taisin tuhlata aikaasi.- huoh.ja.hohhoijjaa
Olet nimimerkkisi veroinen. Sen verran lapsellista sössötystä.
huoh.ja.hohhoijjaa kirjoitti:
Olet nimimerkkisi veroinen. Sen verran lapsellista sössötystä.
Guuguu.. Infantiili puoleni on taas valloillaan kun pääsin kaltaiseeni seuraan. Kyllähän se kuitenkin niin on, että sosiaaliset piirit ja -taidot edesauttavat aika lailla kumppanin löytymisessä.. Ja on siitä kai kuitenkin iloa jos on edes kaveriseuraa, ettei tartte ihan yksin olla.. Eikun taisitkin olla asiasta eri mieltä.
- kiinostuksen.kohteet
Jos ei kiinosta niin ei kiinosta, ei voi mitään. Eipä niillä kyllä mitään kiinostavaa sanottavaakaan yleensä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.24810370Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4012818- 841605
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei861589- 771443
- 641389
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81349Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti581333Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa981250- 361176