Älkää katsoko tätä!

Jutta..

Kaveri laittoi tuon videon mulle juuri ennen USA:n matkaa ja se on aika pelottava:
http://www.youtube.com/watch?v=slKNd22GGaQ

Laitan sen kiusallakin tuohon, vaikka sitä ei kannattaisi katsoa jos on lähdössä Jenkkeihin. Vanhempien mukaan tuo Bowien laulu tarkoittaa lähinnä Amerikan harjoittamaa politiikkaa ja on monitahoisempi kuin aluksi vaikuttaa. Toivottavasti niin.

4

746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laughing out loud

sitten sarjakuvatkin pelottaa?

• antsara

Taidanpa nyt kyllä perua Amerikan matkani. Pelottaa nyt tosi paljon. Onneksi laitoit tuo linkin, nyt tiedän mihin olin menossa. Kiitos sinulle siitä. En mene enää koskaan Amerikkaan.

• Gent70

Hieno kappale ja video ja loistava esimerkki amerikkalaisesta rohkeasta itsekritiikistä. Bowie, vaikka britti onkin, on jo vuosia asunut suuren osan ajastaan Manhattanilla ja tuo toinen laulaja videolla on amerikkalainen Trent Reznor, joten ei ne taida ihan tosissaan pelätä että jokainen Manhattanin kadulla kävelevä ihminen hautoo murhaa. Muusikoille ja muille taiteilijoille on Amerikassa aina annettu vapaus yksisilmäiseen ja naiviin kritiikkiin, mikä on tuottanut valtavasti tosi hienoa musiikkia ja esim kuvataidetta. Suosittelen silti että valitset rock-musiikin ja suomalaisten nettikirjoitteluiden lisäksi myös muutaman muun kriittisen tietolähteen ennen kuin luot henkilökohtaisia mielipiteitäsi maailman menosta.

• muuten liikkua Helsingin kaduilla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe