esim. hyvänä esimerkkinä ovat Pokemonien iskujen suomennokset, kuten "Bulbasaur! Siemensyöksy!".
Eihän tota nyt niin penskana vielä tajunnu, mutta nykyään vanhemmalla iällä ymmärtää jo paljon paremmin tuollaisen. No hyvät naurut tommoinen ainakin tuottaa näin vanhemmalle ihmiselle. :D
Pokemon -animea ei aina ole suomennettu
10
8789
Vastaukset
sitä paitsi se on siemenhyökkäys eikä siemensyöksy.
- hjskdskk
Muistelin kuitenkin toisin. No, saattoipa olla, että muisin väärin. Siitä kun on jo kuitenkin niin kauan aikaa.
- jamin10
hjskdskk kirjoitti:
Muistelin kuitenkin toisin. No, saattoipa olla, että muisin väärin. Siitä kun on jo kuitenkin niin kauan aikaa.
Kaikki vain aina sanoo että se on siemensyöksy. Siemenhyökkäys se kuitenkin on
- MichaelofTara
Indigo Leaguen jaksossa 32 (The Ninja Poké-Showdown) Ash kyllä sanoo: "Bulbasaur, nyt on siemensyöskysn aika", kun Bulbasaur taistelee Venonatia vastaan.
- XD
EN OO NÄHNY TOUTA JAKSOA
- kysyjä
Missä jaksossa Bulbasaur käyttää siemenhyökkäystä?
- nm
Enpäs muista mutta joku noista ekoista jaksoista (ainakin).
http://serebii.net/anime/dex/001.shtml - karkkimakeinen
Mäki oon aina muistanu että se olis sanonu Siemensyöksy, mutta muistan kai sitten myös väärin. Hassua, koska muistan että katoin sitä pienenä, ja sitten mun isoveli nauro sille Siemensyöksylle, mutta ilmeisesti se olikin sitten Siemenhyökkäys. Miksiköhän veli sitten nauro? :P
- Faktan paikka
Leech Seed = Iilisiemen
Bullet Seed = Siemenhyökkäys
Ensimmäisissä dubbauksissa tosin Leech Seed oli suomennettu Siemensyöksyksi, mutta myöhemmin sen nimi muutettiin. Muistaakseni myöhemmissä oli imusiemen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701