Menin tyhmyyksissäni käyttään vanhentunutta Daivonexia, kun odottelin aikaa lekurille. Voidetuubi oli avaamaton ja voide kunnossa, mut päiväysmerkintä oli mennyt ohi ikuisuus sitten.
Mulla ollut psori vuosia rauhallisessa vaiheessa, mut nyt äitynyt tosi pahaksi ja nyt kun laitoin tota dainonexia, niin on lähes palovamma-asteella, lääkäri sano ja tiedän muutenkin et punoitus kuuluu alkuun asiaan, mut tää on jotain ihan muuta ja kun tuolla peffa ja lantioalueella on tosi isoja psoriläikkiä, niin istuminen sitä et tuntuu et paikat repee, lisäksi nukkuminen kun ei pysty oikeen kummallakaan kyljellä eikä selälläänkään nukkuun.
En nyt ole voidellu ku ihan perusvoiteella, en uskalla aloittaa tuota lääkärin määräämää daivobet voidetta ennenkuin iho rauhoittuu ja vähän vahvistuu.
Onkohan niin et toi daivonex voide on muuttunut vahvemmaksi ja suorastaan myrkyksi?
Lähes palovamma
vanha daivonex voide
1
397
Vastaukset
En todellakaan usko,että voimistuu vanhetessaan.Päinvastoin voi käydä.
Mulla pn ollut vanhaa ja avattuja tuubeja,eikä mitään.
Mutta olet saattanut allergisoitua daivoon..tai oli herkkä jakso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295