Olen hävittänyt Creative mp3-soittimen usb/välikaapelin. Mistä voin ostaa uuden? Olen selaillut netin kauppapaikkoja mutta ei ole silmään sattunut...
Creative usb/välikaapeli
3
268
Vastaukset
- oman Creativeni
johtoa ja se näyttää ihan normaalilta USB-johdolta jossa toinen pää
USB A-liitin ja toinen pää mini-usb.
Kokeilin yleismallin kaapelilla ja hyvin toimi, eli se se on.
Aika ihme ettet löydä, joka paikassa niitä mielestäni on myynnissä.
Olen ostanut sellaisia Gigantista, Veikonkoneesta ja Markantalosta ainakin.
Mutta lienee syytä jalkautua kauppaan; nykynuorten usko siihen että
jos ei netistä löydy ei ole olemassakaan on puppua. - malli.
Kaapeli on nykyisin yleisintä mallia, pitäisi löytyä joka paikasta. Tulee usein mm. kännyköiden, kameroiden tai navigaattoreiden mukana.
- USB-kaapeli
on 127mm pitkä. Ei siis turhan pitkä vissiinkään sen vuoksi, että tulee vähemmän häviötä. Tiedä häntä, kuinka puolitoistametrisellä tarvikekaapelilla kuuluu. Kuuluuko ollenkaan? No ommmulla Razerin kaapeli ja Tompan, mutta ne on alkuperäsii kanssa. Sen saa pöytälaturiinkin kun siitä sivuleikkaa ohjauspiikit pois ja nykäisee korvakuulokkeen pois ja sit voi vaikka ladata musiikkia ja samalla akkua, jos ei oo verkkovirrassa, kun ei siitä verkkodatasta ainakaan täällä mitään näy eikä kuulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689