Nii elikkä mikä ois joku suht hyvä ja halpa mopo joka kulkis sen 45 km/h? Joku derbi tai tämmöne crossari tyylinen ?
45 Km/h
10
370
Vastaukset
- frangrabba
eiks ne kaikki ole rajoitettu just siihen 45km/h
- Jotaipaskaavai
No mut ainaki kaikis pitäs olla se 50 cm3 tjsp oon itte ymmärtäny vai miten?
- --------
Jotaipaskaavai kirjoitti:
No mut ainaki kaikis pitäs olla se 50 cm3 tjsp oon itte ymmärtäny vai miten?
se saa olla MAX 50 cm3. ;D
- plaaaaaah
voi vitun runkkari kaikki mopot menee 45km/h ja on 50cm3 vakiona.
Vakio mopo kulkee 55km/h. Ainakin nämä eurooppalaiset mopot mitä hän etsii.
Jos haluat että mopo ei saa kulkea yli 45km/h, joudut ostamaan rajoittimen.
Uudet yleensä maksaa 1800 - 2400€, joten ei voi sanoa että halpaa on... Mutta esim. nettimoto.com 'sta voi löytää käytetyn, halvan mutta silti hyväkuntoisen uusenduron.- fuckface888
buum kirjoitti:
Vakio mopo kulkee 55km/h. Ainakin nämä eurooppalaiset mopot mitä hän etsii.
Jos haluat että mopo ei saa kulkea yli 45km/h, joudut ostamaan rajoittimen.
Uudet yleensä maksaa 1800 - 2400€, joten ei voi sanoa että halpaa on... Mutta esim. nettimoto.com 'sta voi löytää käytetyn, halvan mutta silti hyväkuntoisen uusenduron.näytä mulle vakiomopo joka kulkee 55 oikeeta vauhtii eikä johonki mopon mittariin joka toimii paremmin ilmanpainemittarinakin.
- 55kmhvakio
fuckface888 kirjoitti:
näytä mulle vakiomopo joka kulkee 55 oikeeta vauhtii eikä johonki mopon mittariin joka toimii paremmin ilmanpainemittarinakin.
Mulla on solifer supermoto -08 ja menee vakiona 55km/h, on mitattu poliisin erittäin tarkkaan tutkaan, ei tullu sakkoja koska on täysin vakio.
- jooooooooooo.
55kmhvakio kirjoitti:
Mulla on solifer supermoto -08 ja menee vakiona 55km/h, on mitattu poliisin erittäin tarkkaan tutkaan, ei tullu sakkoja koska on täysin vakio.
Joo.. Mulla on samanlainen solikka ja mani vakiona 68km/h ja sakot ja kevariverot tuli ku poliisi ei uskonu että on vakio.
Että onnee vaa solikoitten kaa.
- mirodaa
osta honlei.kannattaa rikastaa polttoaineseosta menee vähän enemmän bensaa mut ei haittaa jos on varakas
- Mopedisti
...on kova peli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846